Gå til innhold

Noen som har erfaring med Zonat?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

28 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Zonat er litt sterkere enn Atarax for søvn, men har ikke helt samme anxiolytiske virkning.

Zonat er ganske sammenlignbar med Vallergan og Phenergan. 

Takker for svar, har prøvd vallergan og sov ikke noe på den fikk bare veldig hangover dagen etter.

Ble litt redd av å lese om bivirkningene på nettet (noe jeg selvsagt ikke burde ha gjort:)).

8 minutter siden, Angstlei skrev:

Takker for svar, har prøvd vallergan og sov ikke noe på den fikk bare veldig hangover dagen etter.

Ble litt redd av å lese om bivirkningene på nettet (noe jeg selvsagt ikke burde ha gjort:)).

Har Zonat liggende her. Skal prøve snart. Hvilke bivirkninger er du redd?

8 minutter siden, cilie skrev:

Har Zonat liggende her. Skal prøve snart. Hvilke bivirkninger er du redd?

Var særlig astma og hjerteproblem, samt så at flere gikk i søvne.

Er generellt alt for redd for bivirkninger, vet at det med hjerte gjelder atarax også, men har ikke opplevd noe med den.

Med vallergan ble jeg også veldig tett i nesen dagen etterpå.

Kjempesnillt hvis du gir tilbakemeldig etter du har prøvd dem.

5 minutter siden, Angstlei skrev:

Var særlig astma og hjerteproblem, samt så at flere gikk i søvne.

Er generellt alt for redd for bivirkninger, vet at det med hjerte gjelder atarax også, men har ikke opplevd noe med den.

Med vallergan ble jeg også veldig tett i nesen dagen etterpå.

Kjempesnillt hvis du gir tilbakemeldig etter du har prøvd dem.

Dette er en allergimedisin. Du får ikke astma av den, heller tvert imot.

Zonat er mye snillere enn Atarax hva angår risiko for hjerterytmeforstyrrelser.

Tett i nesen kan noen bli. Det skyldes at noen av disse medisinene utvider blodårene i nesen litt. 

Den selges for øvrig reseptfritt i Spania som Dormidina. Det er et helt uskyldig preparat.

Endret av issomethingwrong

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det dyrt? 

Anonymkode: 9e1ae...c4c

Ja, det er det. 

Jeg skal prøve den denne uken. Hører at den er lik spanske Dormidina som jeg har prøvd. Da ble jeg i alle fall trøtt og sovnet en del av gangene. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...