AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 Skrevet 7. desember 2016 Gjort så ille ting i mani at jeg burde dødd av skam, men jeg bryr meg ikke. Virker som jeg har blitt herdet, at de sosiale antennene på en måte er døde, skamfølelsen er utslitt og fins ikke mer. Kanskje jeg hadde vært flau om det gikk ut over familien, men var bare fremmede på gata eller sykehusansatte. Kanskje det er noe galt med meg. Anonymkode: 6ce34...72b 0 Siter
XbellaX Skrevet 8. desember 2016 Skrevet 8. desember 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjort så ille ting i mani at jeg burde dødd av skam, men jeg bryr meg ikke. Virker som jeg har blitt herdet, at de sosiale antennene på en måte er døde, skamfølelsen er utslitt og fins ikke mer. Kanskje jeg hadde vært flau om det gikk ut over familien, men var bare fremmede på gata eller sykehusansatte. Kanskje det er noe galt med meg. Anonymkode: 6ce34...72b Jeg er glad du ikke skammer deg. Mani er en av de ytterst få tilstandene hvor man har fritak fra normal oppførsel. Jeg håper du kommer til hektene og får god hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.