Gå til innhold

Burde skamme meg, men gjør ikke det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjort så ille ting i mani at jeg burde dødd av skam, men jeg bryr meg ikke. Virker som jeg har blitt herdet, at de sosiale antennene på en måte er døde, skamfølelsen er utslitt og fins ikke mer. Kanskje jeg hadde vært flau om det gikk ut over familien, men var bare fremmede på gata eller sykehusansatte. Kanskje det er noe galt med meg.

Anonymkode: 6ce34...72b

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjort så ille ting i mani at jeg burde dødd av skam, men jeg bryr meg ikke. Virker som jeg har blitt herdet, at de sosiale antennene på en måte er døde, skamfølelsen er utslitt og fins ikke mer. Kanskje jeg hadde vært flau om det gikk ut over familien, men var bare fremmede på gata eller sykehusansatte. Kanskje det er noe galt med meg.

Anonymkode: 6ce34...72b

Jeg er glad du ikke skammer deg. Mani er en av de ytterst få tilstandene hvor man har fritak fra normal oppførsel. Jeg håper du kommer til hektene og får god hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...