Gå til innhold

Opplevelse av traume når man er avflatet av cipralex?0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde akkurat begynt å få den gode effekten av Cipralexen da vi i sommer hadde en traumatisk opplevelse i familien. Jeg hadde en følelsesmessig og fysisk reaksjon men tankene var liksom ikke med. (Måtte stadig legge meg ned fordi jeg ikke fikk puste .)Tok sobril. Følte en merkelig likegyldighet til det hele. Var liksom ikke til stede da politiet snakket med meg eller da vi var på livskrisehjelpen. Har ikke funnet ord når jeg snakker med psykiateren. Tenkte at dette nå var et tilbakelagt kapittel. Dessuten er alle i live og har det bedre . Nå er jeg på nedtrapping av medisinene. Plutselig begynner det å gå opp for meg hva vi har vært igjennom og jeg får angstanfall og tanker plager meg om natten. Burde jeg nå begynne å bearbeide det eller skal jeg bare glemme det ?. Eller burde jeg øke medisinene igjen. Skal til psykiater først om en mnd. Kan cipralex på en måte kamuflere følelser som burde ha vært tatt tak i. Klarer feks ikke å grine... 

Anonymkode: 75525...82f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...