AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 Skrevet 8. desember 2016 Hadde akkurat begynt å få den gode effekten av Cipralexen da vi i sommer hadde en traumatisk opplevelse i familien. Jeg hadde en følelsesmessig og fysisk reaksjon men tankene var liksom ikke med. (Måtte stadig legge meg ned fordi jeg ikke fikk puste .)Tok sobril. Følte en merkelig likegyldighet til det hele. Var liksom ikke til stede da politiet snakket med meg eller da vi var på livskrisehjelpen. Har ikke funnet ord når jeg snakker med psykiateren. Tenkte at dette nå var et tilbakelagt kapittel. Dessuten er alle i live og har det bedre . Nå er jeg på nedtrapping av medisinene. Plutselig begynner det å gå opp for meg hva vi har vært igjennom og jeg får angstanfall og tanker plager meg om natten. Burde jeg nå begynne å bearbeide det eller skal jeg bare glemme det ?. Eller burde jeg øke medisinene igjen. Skal til psykiater først om en mnd. Kan cipralex på en måte kamuflere følelser som burde ha vært tatt tak i. Klarer feks ikke å grine... Anonymkode: 75525...82f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.