AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 Skrevet 8. desember 2016 Hallo... Kommer det alltid en depresjon rett etter en mani? Psykiateren sa til meg at jeg måttte huske at depresjonen kommer... Er halvmanisk nå.. Skikkelig partypooper. Anonymkode: 368de...43c 0 Siter
kovakova Skrevet 8. desember 2016 Skrevet 8. desember 2016 Ikke hvis man går på litium eller lamictal ikke ellers heller 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 Skrevet 8. desember 2016 13 minutter siden, kovakova skrev: Ikke hvis man går på litium eller lamictal ikke ellers heller Undøvendig av psykiatern å si sånn, da... Anonymkode: 368de...43c 0 Siter
kovakova Skrevet 8. desember 2016 Skrevet 8. desember 2016 (endret) Man er disponert for depresjon etter mani, men det MÅ ikke komme. Men man blir jævlig sliten da Endret 8. desember 2016 av kovakova 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 Skrevet 8. desember 2016 1 minutt siden, kovakova skrev: Man er disponert for depresjon etter mani, men det MÅ ikke komme. Men man blir jævlig sliten da Jeg husker ikke om jeg ble deprimert etter forrige mani, men husker at jeg ble forkjøla og sengeliggende i en uke Men samma det, nå føler jeg meg great Anonymkode: 368de...43c 0 Siter
kovakova Skrevet 8. desember 2016 Skrevet 8. desember 2016 Jeg ble sengeliggende i to år etter mani med psykose er egentlig nesten sengeliggende 4 år etter kom meg aldri 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 Skrevet 8. desember 2016 10 minutter siden, kovakova skrev: Jeg ble sengeliggende i to år etter mani med psykose er egentlig nesten sengeliggende 4 år etter kom meg aldri Oi, wow. Tror ikke det er sånn for alle. Jeg har aldri hatt psykose jeg, heldigvis. Får hallusinasjoner når jeg er manisk, men jeg vet at det er uekte, selv om jeg kan bli drittredd, da. Anonymkode: 368de...43c 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 8. desember 2016 Skrevet 8. desember 2016 Ofte, men ikke alltid. Det er ingen automatikk i det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. desember 2016 Skrevet 8. desember 2016 Nei, det er ingen regel om hva som skjer etter en sykdomsepisode ved bipolar lidelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.