Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan skje med meg om jeg bråseponerer medisinene? Bruker fast 60 mg fluoxetin og 100 mg Lamictal. Uten virkning overhodet.

Anonymkode: 0fed4...a92

Skrevet

Ja. Og er feilmedisinert så det holder. Gidder ikke fluoxetinen lenger, mistenker den for å gi meg større svingninger enn jeg ellers ville hatt. Lyst til å drite i medisinene og la det stå til.

Skrevet

Fluoxetin gjorde ingenting for meg heller i lengden, 'en lamictaldosen din er trolig for lav. De fleste må opp i minst 200-300 mg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hva med å bare "bråseponere" Fluoxetin?

Skrevet

Mulig det. Men om jeg kutter det brått uten nedtrapping, vil det føre til ubehag på noe vis?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Vanligvis vil bråseponering av SSRI føre til store plager. Fluoxetin har imidlertid så lang halveringstid at det går svært langsom ut av kroppen og er mindre ille enn de andre. Tross dette skjønner jeg ikke hvorfor en ikke kan bruke noen uker på å trappe ned.

Skrevet

Er utålmodig, kun derfor :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...