Gå til innhold

Begynner jeg å bli psykotisk. Plis si at det ikke er det nhd og andre akutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så skremt av fengsel at jeg tror at jeg ved å prate til folk blir fengsla. Når jeg har snakka med folk må jeg ringe opp igjen og si har jeg truet når jeg vet at jeg ikke har truet. Var i butikken med familien. Jeg tullet med pappa og sa hvis jeg får nye saker skal elden være min advokat. Så tror jeg at jeg sa at jeg skal lage nye saker. Og jeg tror på at noen i butikken hørte det og jeg blir anmeldt og politiet kommer snart. Er dette vrangforestillinger? Må si jeg tror på det mye. Men kan skjønne at det jeg holder på med ikke er normalt. Men jeg tror på dette. Feks går jeg mindre ut fordi jeg tror jeg vil bli fengsla. Har hørt at noen med psykose kan se at noe er galt med dem. Ocd kan gå over til vrangforestillinger. Og jeg tror det gjør i dette tillfellet.

Skrevet

Itilegg til dette har jeg psykose symptomet derealisasjon som jeg alltid har trodd kan være psykose.

Skrevet

Vil bare si etter å tenkt gjennom at dette er ocd tror jeg. Fordi jeg vet innerst inne at det ikke er sant

Skrevet
1 time siden, Inner self skrev:

Høres ut som OCD.

Jeg vet at mine tanker er syke. Og itilegg spør jeg er dette psykose. En med psykose spør ikke er dette psykose 

Skrevet

Høres ikke ut som at du har det så bra. Som at du ikke klarer å stoppe tankekjøret... det  spinner og spinner. Vet ikke om du går i terapi?. Hvis ikke bør du oppsøke hjelp og få klarhet i dine bekymringer om hva som feiler deg.  Hvis du har OCD ville jeg spurt om å få hjelp av et OCD-team.  En tvangslidelse er ikke noe å gjøre narr av . Det er en diagnose med stort lidelsestrykk som man kan få  hjelp for. Det er jo i alle fall helt sikkert at ingen er ute etter deg .... 

Anonymkode: 04c89...561

Skrevet

Det er ingen hensikt at du opptar hjernen din med dette tema. Derfor bør du prøve å tenke på noe annet. Pasienter bør ikke bry seg om diagnosen.

Skrevet

Dvs. bry seg om diagnose. Din frykt for anmeldelse kan du også slå fra deg, den er nok ikke berettiget - uansett hva man velger å kalle det diagnostisk sett.

Men, hvorfor tenkte du akkurat på Elden? Er vel han som forsvarer alle islamistene, som Arfan Bhatti og Ubaydullah Hussain? Jeg har fått med meg at du er muslim, men hva tenkte du akkurat her?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...