Gå til innhold

Er ny innpå her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på en ting. Er ny innpå her... Men begynner å forstå at det er en fast " gjeng " som har vært her en stund. Som om dere er litt lei de vanlige problemstillingene , at de er litt utdebattert liksom ? Som for eksempel var diskusjonen rundt en hund og økonomi det mest interessante i går. Helt greit for meg , folk må gjøre som de vil. Men jeg blir usikker på å legge ut seriøse spørsmål... 

Anonymkode: 9c39b...021

Skrevet

Hva legger du i de vanlige problemstillingene?

Anonymkode: 97f40...c3a

Skrevet

Ting som folk med psykiske plager typisk strever med. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du er velkommen med alle spørmål om psykiatri :-) 

Den diskusjonen du nevnte burde vært tatt i en annen tråd og helst på et annet forum.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ting som folk med psykiske plager typisk strever med. 

OK, dette forumet er bare surr og rør for tiden synes jeg. Men det er jo et eget forum for psykiske plager her og i tillegg en "spesialist" som svarer i forumet. Så det er vel bare å fyre av med spørsmål der om man har noe man ønsker seriøse svar på.

Skrevet

Jeg syns det er et veldig bra initiativ fra NHD. 

Skrevet
27 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Du er velkommen med alle spørmål om psykiatri :-) 

Den diskusjonen du nevnte burde vært tatt i en annen tråd og helst på et annet forum.

Admin kan vel endre dette og flytte tråden?

Anonymkode: cb8e6...8d2

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor er denne tråden dere snakker om?

Anonymkode: d6361...426

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er denne tråden dere snakker om?

Anonymkode: d6361...426

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OK, dette forumet er bare surr og rør for tiden synes jeg. Men det er jo et eget forum for psykiske plager her og i tillegg en "spesialist" som svarer i forumet. Så det er vel bare å fyre av med spørsmål der om man har noe man ønsker seriøse svar på.

Hva mener du med "spesialist"?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange har urealistiske forventninger om hva admin gjør. De følger nok ikke med på en slik måte at de leser alt og flytter det som evt. er postet feil sted.

Skrevet
18 minutter siden, Xtra skrev:

Mange har urealistiske forventninger om hva admin gjør. De følger nok ikke med på en slik måte at de leser alt og flytter det som evt. er postet feil sted.

Jeg mener at psykiateren kan be admin om det, når han mener tråden blir for intetsigende i forhold til tema.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at psykiateren kan be admin om det, når han mener tråden blir for intetsigende i forhold til tema.

Ja, for det nok derfor har tatt den utdannelsen som han har. For å være barnevakt for oss og rope på admin hver gang en tråd sklir ut. Hadde forøvring trengt en barnevakt, men NHD er overkvalifisert for det ;) 

Skrevet
30 minutter siden, Maw87 skrev:

Ja, for det nok derfor har tatt den utdannelsen som han har. For å være barnevakt for oss og rope på admin hver gang en tråd sklir ut. Hadde forøvring trengt en barnevakt, men NHD er overkvalifisert for det ;) 

Leste du i det hele tatt tråden, det snakkes om her? NHD ba om at hundediskusjonen ble tatt et annet sted og i et annet forum og da bør admin være såpass våken at disse innleggene blir skilt ut, slik psykologen ba om.

Skrevet (endret)
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste du i det hele tatt tråden, det snakkes om her? NHD ba om at hundediskusjonen ble tatt et annet sted og i et annet forum og da bør admin være såpass våken at disse innleggene blir skilt ut, slik psykologen ba om.

Jepp, jeg har lest. Og jeg var med i den hundediskusjonen. At den skulle være i et annet forum er bullshit, kunne vært under tråden/tema åpent forum" Hvorfor lage en big deal av noe så lite.

Endret av Maw87
Skrevet
4 minutter siden, Maw87 skrev:

Jepp, jeg har lest. Og jeg var med i den hundediskusjonen. At den skulle være i et annet forum er bullshit, kunne vært under tråden/tema åpent forum" Hvorfor lage en big deal av noe så lite.

Nettopp derfor burde admin fulgt oppfordringen fra NHD og flyttet innleggene fra forum for psykiatri til åpent forum. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp derfor burde admin fulgt oppfordringen fra NHD og flyttet innleggene fra forum for psykiatri til åpent forum. 

Så du mener NHD skal kontakte admin hver gang noen diskuterer seg bort?

Gjest Kanuttius
Skrevet

Vi som bruker forumet kan rapportere inn diskusjoner vi mener burde vært postet i andre rom. Det samme kan vi gjøre hvis vi opplever at noen er direkte ufine, gir svar som kan skade den som spør etc 

Gjest Kanuttius
Skrevet

En ting til. NHD er utdannet psykiater og ansatt i dette forumet for å gi oss gode ekspertsvar. Hans jobb er å gi svar, ikke å rydde og moderere debattene. Forumet har egne moderatorer til det du etterspør TS. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nå avslutter vi denne også. Så ber jeg alle ha respekt for alle Ts og heller starte nye tråder enn å ødelegge / spore av andres.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...