Gå til innhold

Vonde drømmer om mine nermeste/venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det et tegn på noe psykisk når jeg de siste månedene drømmer kun negative ting og hendelser om venner/familie? (Personer prøver å ta meg å gjøre meg fysisk vondt/sier stygge ting til meg/de rundt meg spyr og jeg klarer ikke komme meg unna dem)

Er det bare jeg som kan drømme sånne sære drømmer som: særeArbeidskolegaen med epilepsi har blitt til en flyndrefisk oppi ovnsglassform med vann i barneboligen (som jeg faktisk bodde i da personalet brukte fysisk makt på meg som straff for dårlig oppførsel, med adferdsterapi da jeg var 12-15 års alderen) og fikk anfall oppi ovnformen?

I tilegg til at jeg drømmer at jeg komuniserer med spøkelser/arbeidskolegaer på min gamle jobbplass som blør store dammer med mensenblod sån at personalet jeg syns er kjekke i virkeligheten tråkker i mensblodet og må ut for å spy av blodet?

Skrevet

Ofte har jeg i tillegg oftere problemer med å skille på hva jeg bare har dtømt og hva som virkelig skjedde, som foreksempel at jeg drømmer at personalet sa at brødet mitt var myglet så spør jeg ofte personalet om hun sa det jeg drømte.

Skrevet

Noen som har noe peiling? i tillegg så glemmer jeg at jeg er alene i butikken (ikke har med noen venner inn, men butikken er befolket med fremmede). da hender det at jeg står og venter på at det jeg tror er hun som venter i bilen, skal bli ferdig å fylle handleposen å hjelpe meg å legge i mine varer i pose.

Og så glemmer jeg hvem folk er i noen sekunder, som om jeg var alzheimers grande-syk, som 31 åring.

Skrevet

Bæsjen min er sexy og vil ha sex med seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...