AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 På 11. desember 2016 den 17.25, AnonymBruker skrev: Jeg synes at NAV skulle snoke mye mer enn de gjør i dagliglivet til de som er sykemeldt .Kjenner flere som er sykemeldt titt og ofte for rygg plager samtidig som de fyller dagen med aktiviteter som vanskelig lar seg forene med en smertefull rygg .En drev med ridning,klatring og dans når h*n var sykemeldt . En annen pusset opp huset både innvendig og utvendig . Da er det ganske provoserende at de ikke kan gå på sin jobb som er mindre slitsomt fysisk enn det de holder på med når de er "syke' Det samme gjelder for folk på ufør vet om folk som jobber svart som bare det ved siden av trygd provoserende det og .Dessuten er det med på å undergrave trygdesystemet vårt og å mistenkeliggjøring av de som er virkelig syke. Men i saken om hun som bakte så virker det som om saksbehandler har vært litt vel ivrig i tjenesten Anonymkode: 98302...946 Det er slike fordømmelser som gir en ekstra belastning når man er syk. Folk som legger seg opp meninger utifra hva de tror, uten å kjenne hele sannheten. Jeg kjenner foll med ryggproblemer som blir bedre ved ridning. Det er mange forskjellige årsaker til ryggsmerter og andre lidelser. Jeg misliker også trygdesvindel. Men jeg har ingen rett til å dømme utifra hva jeg ser på utsiden. Har lært gjennom livet at det er så mye vi ikke ser eller kjenner til. Anonymkode: 2d42d...bf2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.