AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 Skrevet 11. desember 2016 Har div psykiske lidelser. Er i en dårlig fase . Samtidig har min mann begynt å bli tvangspreget, mistenksom , deprimert og engstelig. Han har ikke vært slik før. opplevde et traume i fjor der han måtte ha noen samtaler med livskrisehjelpen etterpå. Har vært noen andre utfordringer i tillegg. Nå vil han ikke snakke med andre enn meg om sine følelser. Ute blant folk er han en vellykket sjef og forretningsmann . Selvfølgelig vil jeg stille opp for min kjære mann men jeg er rett og slett for dårlig selv til å kunne hjelpe. Han anklager meg daglig for at jeg ikke klarer å gjøre ting bedre . Dessuten er han verre igjen... Har gitt han nummer til psykologer, bestilt time til fastlege for han osv. Men han vil ikke.... Burde jeg ha klart å hjelpe han ut av dette? . Føler meg helt tom..... Får så dårlig samvittighet ... Anonymkode: e574a...522 0 Siter
Gjest Skrevet 11. desember 2016 Skrevet 11. desember 2016 Du kan støtte han, men det er ikke din oppgave å behandle han. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.