kovakova Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 Er det uvanlig å oppleve grensepsykose F.eks 10 år før manisk psykose? Når jeg tenker tilbake husker jeg at jeg la meg under en bro for å beskytte tankene mine fra tanker fra verdensrommet for mange herrens år siden.. og måtte ta på meg en lue for å dempe alle inntrykkene/tankene som kom fra verdensrommet ... så begynte jeg ta litium slik jeg skulle og var stabil i 7-8 år til jeg slurvet og ble lagt inn for mani med psykose , men det var en skikkelig deep Shit psykose med påfølgende hukommelsestap. 0 Siter
XbellaX Skrevet 13. desember 2016 Skrevet 13. desember 2016 20 timer siden, kovakova skrev: Er det uvanlig å oppleve grensepsykose F.eks 10 år før manisk psykose? Når jeg tenker tilbake husker jeg at jeg la meg under en bro for å beskytte tankene mine fra tanker fra verdensrommet for mange herrens år siden.. og måtte ta på meg en lue for å dempe alle inntrykkene/tankene som kom fra verdensrommet ... så begynte jeg ta litium slik jeg skulle og var stabil i 7-8 år til jeg slurvet og ble lagt inn for mani med psykose , men det var en skikkelig deep Shit psykose med påfølgende hukommelsestap. Har du blitt grundig utredet for andre diagnoser enn din bp? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.