aa-k-j Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 Har forsøkt psykiatrisk sykepleier som ikke fungerte for meg og har nå forsøkt miljøarbeidertjenesten som jeg ikke hadde nytte av og vil avslutte. Klarer ting veldig bra på egenhånd. Saksbehandleren i kommunen ringte i dag og hu og lederen er bekymret over at jeg ikke vil ha tilbud i kommunen siden jeg i flere år har slitt psykisk, men hva annet kan jeg forsøke da? Hjemmesykepleie virker liksom ikke helt rett det heller da jeg mener jeg ikke har behov for det. Men bare i tilfelle jeg blir foreslått det så lurer jeg på hva hjemmesykepleie gjør innenfor psykiatri utenom medisinhåndtering? Får så lite informasjon fra kommunen så om noen vet så hadde jeg satt pris på litt informasjon. Gjerne også om hva andre tilbud det vanligvis er inni kommunens helsetjeneste. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 Det var jo en fin anledning til å spørre om dette da saksbehandleren ringte. Du må ringe tilbake og spørre. Siden dette er ulikt fra kommune til kommune, er det ingen her som kan svare deg. 0 Siter
aa-k-j Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Skrevet 12. desember 2016 3 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det var jo en fin anledning til å spørre om dette da saksbehandleren ringte. Du må ringe tilbake og spørre. Siden dette er ulikt fra kommune til kommune, er det ingen her som kan svare deg. Skal i møte med kommunen om noen dager, men hadde vært greit ned informasjon før det. Trenger tid til å fordøye ting før jeg klarer å bestemme meg for ting. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 Skriv ned hva du vil spørre om. Få informasjonen på møtet, og avtal et nytt møte der du forteller hva du har bestemt deg for. 0 Siter
aa-k-j Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Skrevet 12. desember 2016 1 minutt siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Skriv ned hva du vil spørre om. Få informasjonen på møtet, og avtal et nytt møte der du forteller hva du har bestemt deg for. Ja kan jo spør hva andre tilbud de kan ha som kan passe for meg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 Akkurat nå, aa-k-j skrev: Ja kan jo spør hva andre tilbud de kan ha som kan passe for meg. Absolutt. Dessuten er det fint om du tenker gjennom hva det er du trenger. 0 Siter
aa-k-j Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Skrevet 12. desember 2016 1 minutt siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Absolutt. Dessuten er det fint om du tenker gjennom hva det er du trenger. Oi det blir verre. Har så ofte blitt fortalt av andre hva jeg trenger at jeg er blitt ganske usikker. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 Jeg mener dette er helt vesentlig. Hva DU mener at DU trenger er faktisk viktigst av alt. 1 Siter
aa-k-j Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Skrevet 12. desember 2016 (endret) 36 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Jeg mener dette er helt vesentlig. Hva DU mener at DU trenger er faktisk viktigst av alt. Du er faktisk den første som har sagt (skrevet) det til meg og det satte jeg pris på så tusen takk Å høre sånt er for meg sjeldent. Men skal nå sette krav på å få bestemme selv hva mine behov er. Endret 12. desember 2016 av aa-k-j 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.