AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 Skrevet 13. desember 2016 Tenker folk kommer til å ta et oppgjør meg etterhvert. Da jeg ble utredet på DPS snakket jeg om mobbing på skolen, men jeg tror jeg egentlig bare var veldig krenkbar i kombinasjon med paranoide tanker. Gjennom hele ungdomsskolen hadde jeg angst i friminuttene fordi jeg følte at folk kommenterte meg, av og til ropte ting til meg. Men det er jo ikke mobbing hvis det ikke er reellt. På barneskolen var det mange "kjipe" episoder, men ikke noe grovt. Jeg kunne også være slem selv. Det jeg frykter er at folk får tak i det jeg har fortalt til DPS. Husker ikke nøyaktig hvordan jeg fremstilte det da - jeg nevnte at "mobbingen" kanskje kunne være paranoide tanker, men psykologen sa det var mobbing og ikke paranoide tanker, noe jeg tviler på at hun hadde rett i, hun må ha misforstått meg. Jeg vet heller ikke nøyaktig hva som er nedskrevet i journalen. Men hvis folk er uenige i dette som jeg sa, og tror jeg er en "tyrann", da kan de finne på å ta et oppgjør etterhvert. Jeg ser stadig folk med hat i blikket. Psykologen trodde ikke det var paranoide tanker, fordi det var på ungdomsskolen, og jeg klarte meg veldig godt gjennom skolen. Men jeg tror man kan få paranoide tanker så ung, det er jo ikke psykotisk bare fordi man har paranoide tanker. Jeg vet ikke helt hva jeg kan gjøre med det. Det jeg har fortalt under utredningen er ikke jug, men folk kan oppfatte det som det, siden det ikke harmonerer med det mine medelever og lærere erfarte, og slikt blir nok videreformidlet. Usikkert med "oppgjør", men jeg må vel leve resten av livet i denne posisjonen. Beryktet. Han som svindlet NAV, og gasser seg på fellesskapets regning. Men finner sikkert noe å underholde meg med. Anonymkode: be687...bc7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 Skrevet 14. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker folk kommer til å ta et oppgjør meg etterhvert. Da jeg ble utredet på DPS snakket jeg om mobbing på skolen, men jeg tror jeg egentlig bare var veldig krenkbar i kombinasjon med paranoide tanker. Gjennom hele ungdomsskolen hadde jeg angst i friminuttene fordi jeg følte at folk kommenterte meg, av og til ropte ting til meg. Men det er jo ikke mobbing hvis det ikke er reellt. På barneskolen var det mange "kjipe" episoder, men ikke noe grovt. Jeg kunne også være slem selv. Det jeg frykter er at folk får tak i det jeg har fortalt til DPS. Husker ikke nøyaktig hvordan jeg fremstilte det da - jeg nevnte at "mobbingen" kanskje kunne være paranoide tanker, men psykologen sa det var mobbing og ikke paranoide tanker, noe jeg tviler på at hun hadde rett i, hun må ha misforstått meg. Jeg vet heller ikke nøyaktig hva som er nedskrevet i journalen. Men hvis folk er uenige i dette som jeg sa, og tror jeg er en "tyrann", da kan de finne på å ta et oppgjør etterhvert. Jeg ser stadig folk med hat i blikket. Psykologen trodde ikke det var paranoide tanker, fordi det var på ungdomsskolen, og jeg klarte meg veldig godt gjennom skolen. Men jeg tror man kan få paranoide tanker så ung, det er jo ikke psykotisk bare fordi man har paranoide tanker. Jeg vet ikke helt hva jeg kan gjøre med det. Det jeg har fortalt under utredningen er ikke jug, men folk kan oppfatte det som det, siden det ikke harmonerer med det mine medelever og lærere erfarte, og slikt blir nok videreformidlet. Usikkert med "oppgjør", men jeg må vel leve resten av livet i denne posisjonen. Beryktet. Han som svindlet NAV, og gasser seg på fellesskapets regning. Men finner sikkert noe å underholde meg med. Anonymkode: be687...bc7 Når man føler seg lett veldig krenkbar vet jeg at det er mange som har nytte av en lav dose antipsykotika. Anonymkode: 54320...72b 0 Siter
laban Skrevet 14. desember 2016 Skrevet 14. desember 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker folk kommer til å ta et oppgjør meg etterhvert. Da jeg ble utredet på DPS snakket jeg om mobbing på skolen, men jeg tror jeg egentlig bare var veldig krenkbar i kombinasjon med paranoide tanker. (...) Usikkert med "oppgjør", men jeg må vel leve resten av livet i denne posisjonen. Anonymkode: be687...bc7 Jeg synes hele innlegget ditt oser av paranoide tanker. Jeg tror slett ikke du trenger å leve i beredskap mot et oppgjør. Det beste ville vært om du fant noe annet å være opptatt av. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 Skrevet 14. desember 2016 Dumt å ødelegge resten av livet på denne måten, vel. Anonymkode: c47bd...eb7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.