aa-k-j Skrevet 14. desember 2016 Skrevet 14. desember 2016 Bruker 50 mg Seroquel, men blir så tett i nesa at jeg har problemer med å sove og blir så trøtt på morningen at jeg sliter med å stå opp. Er det noe alternativ som kunne være like bra som seroquelen? Føler den hjelper med å stabilisere meg litt, men når den samtidig lager så mye bry vil jeg helst bytte. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. desember 2016 Skrevet 14. desember 2016 Alle AP er i grunnen et alternativ. Hva skal den spesifikt hjelpe mot? 0 Siter
aa-k-j Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Skrevet 14. desember 2016 3 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Alle AP er i grunnen et alternativ. Hva skal den spesifikt hjelpe mot? Litt på søvn og noe stemningsstabilisering. Lurte på om Nozinan kunne vært greit. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. desember 2016 Skrevet 14. desember 2016 Jeg er redd Nozinan bare vil gi mer av det du ikke liker. Truxal? 0 Siter
aa-k-j Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Skrevet 14. desember 2016 20 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Jeg er redd Nozinan bare vil gi mer av det du ikke liker. Truxal? Nei er det samme med den bortsett fra nesetetthet. Og den stabiliserer meg ikke så bra. 0 Siter
aa-k-j Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Skrevet 14. desember 2016 Tror jeg må bare holde ut med seroquelen ei stund til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.