AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 Skrevet 15. desember 2016 Hei Under ekstrem stress (full krangel med kjæresten etc.) så får eg hjertebank, blir tørr i munnen og husker ikke hva som akkurat blev sagt en setning tilbake og kan ikke konsentrere meg, er helt i affekt.. Kan ikke fortsette konversationen då det som blir sagt ikke "fastner" i hjernen, husker ikke det eg sier, hva eg har sagt og ikke sagt og hva kjæresten sier.. Otroligt frustrerende!! Kan ikke argumentere eller noe.. Har prøvd å finna ut hva det kan være, kan det være disossiativ amnesia eller PTSD fra noe som skjedde i min barndom? Har problemer å huske min barndom og ting som skjedde i skolen når eg var tonåring, ting som skjedde for 5 år sedan etc. men trodde kanske det bara var normalt og att eg har dårligere minne en normale mennsker men kanskje dette er relatert. Jag skal gå å finne ut av det i januar, men trenger noen inspill hva dere tror då det er lang tid til januar Anonymkode: 3dafb...140 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. desember 2016 Skrevet 15. desember 2016 Det er vel kun litt for sterke emosjoner :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.