AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 Skrevet 16. desember 2016 Hei. Jeg er ei jente som har fått diagnosen ptsd. Tidliger har jeg hatt depresjon. Nå er livet tungt og dagene tøffe. Har sykmeldt meg 50 %,men tror dessverre ikke det er nok. Livet er for tiden veldig tungt, og jeg der ingen lyspunkter. Hvordan kommer dere andfre videre. Jeg føler at jeg stanger i en mørk,mørk vegg.....Trenger tips til å komme videre. Går til privat psykolog, etter å ha blitt avvist av både dps og privat sektor. HJELP? Anonymkode: 33fc4...a7b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 Skrevet 17. desember 2016 Kjære deg . Ikke gi opp. Det blir bedre. Har selv vært der du er. Vanskelig da å se lyset i tunnelen .., Håper du får noen gode svar innpå her. Alt for mange som sliter psykisk blir avvist i systemet . Selv om lidelsestrykket ved lette / moderate psykiske lidelser kan være like stort som ved alvorlig psykiske lidelser. Du er viktig og du trenger hjelp. Ikke sikkert at du får bedre hjelp på en DPS enn hos en privat psykolog. Dessuten er det lang venteliste. Vet ikke om du står på medisiner ? . Jeg var veldig skeptisk til medisiner i begynnelsen . Men det var til hjelp. Tok vekk tankekjøret og økte energien . Klarte å være mer til stede i livet her og nå. Regner med du har tatt det opp med fastlege ? Anonymkode: 21470...f8b 0 Siter
XbellaX Skrevet 17. desember 2016 Skrevet 17. desember 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er ei jente som har fått diagnosen ptsd. Tidliger har jeg hatt depresjon. Nå er livet tungt og dagene tøffe. Har sykmeldt meg 50 %,men tror dessverre ikke det er nok. Livet er for tiden veldig tungt, og jeg der ingen lyspunkter. Hvordan kommer dere andfre videre. Jeg føler at jeg stanger i en mørk,mørk vegg.....Trenger tips til å komme videre. Går til privat psykolog, etter å ha blitt avvist av både dps og privat sektor. HJELP? Anonymkode: 33fc4...a7b Bruker du medisiner? Det kan sikkert fortone seg som et mareritt å jobbe akkurat nå men jeg ville tviholdt på de resterende 50% i forbindelse med jobb. Å gi opp slike viktige ankerpunkt gjør sjelden noen noe godt over tid. Hvilke andre tiltak har du iverksatt, kommer du deg ut, klarer du å være litt sosial i blant selv om lysten trolig er på bunn? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.