Karamel Skrevet 17. desember 2016 Skrevet 17. desember 2016 Jeg tror at jeg har vært i en skadelig terapi i litt over ett år nå, og jeg kjenner meg så godt igjen i dine innlegg og svar i tråder med samme tema. Jeg trenger hjelp! Kan jeg få kontakt med deg på noen måte? Jeg har vokst opp i en familie med vold og psykisk mishandling. Den psykiske mishandlingen foregår fremdeles. For første gang i livet mitt har jeg, i voksen alder, valgt å stole på, åpne meg for og ha tillit til et annet menneske. H*n responderte med å være god mot meg. Så endret plutselig alt seg. Jeg har aldri følt meg så grovt sviktet i hele mitt liv. Hører veldig gjerne fra flere av dere her inne også, altså :-) 0 Siter
XbellaX Skrevet 17. desember 2016 Skrevet 17. desember 2016 1 time siden, Karamel skrev: Jeg tror at jeg har vært i en skadelig terapi i litt over ett år nå, og jeg kjenner meg så godt igjen i dine innlegg og svar i tråder med samme tema. Jeg trenger hjelp! Kan jeg få kontakt med deg på noen måte? Jeg har vokst opp i en familie med vold og psykisk mishandling. Den psykiske mishandlingen foregår fremdeles. For første gang i livet mitt har jeg, i voksen alder, valgt å stole på, åpne meg for og ha tillit til et annet menneske. H*n responderte med å være god mot meg. Så endret plutselig alt seg. Jeg har aldri følt meg så grovt sviktet i hele mitt liv. Hører veldig gjerne fra flere av dere her inne også, altså :-) søk henne opp og send henne en pm. 0 Siter
Karamel Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Skrevet 19. desember 2016 På 17.12.2016 den 22.18, XbellaX skrev: søk henne opp og send henne en pm. Hvordan gjør jeg det? 0 Siter
Trine Skrevet 19. desember 2016 Skrevet 19. desember 2016 (endret) Trykk på konvolutten. Så på ny melding (eller hva det nå står) så skriver du bibben i til-feltet. "Lag ny" står det Endret 19. desember 2016 av Trine 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.