Gå til innhold

Seroquel.

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Har behov for mye søvn, elsker å sove og drømme...være i en annen dimensjon. Snakke med folk på et høere plan, møte folk jeg ikke har møtt på lenge. Det er magisk.

Og der sa det stopp for meg. Kos deg.

Skrevet
6 timer siden, stjernestøv skrev:

Sover ikke til ett da, men rundt elleve. Gjør ikke noe det, har ingenting å stå opp til uansett. 

Stå opp kl 07, så trenger du nok ikke medisin.

Anonymkode: 11416...a85

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stå opp kl 07, så trenger du nok ikke medisin.

Nei det blir da fryktelig kjedelig. Trenger jeg medisin om jeg står opp sent da?

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det blir da fryktelig kjedelig. Trenger jeg medisin om jeg står opp sent da?

Det er mulig du sover mer enn du har behov for. Og da blir det vanskelig å sove uten bruk av sovemedsin.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er mulig du sover mer enn du har behov for. Og da blir det vanskelig å sove uten bruk av sovemedsin.

Å. Men jeg har behov for mye søvn. Når jeg tok latuda ble jeg så trøtt om kvelden og la meg ni, men nå er jeg ikke trøtt ni. Men tror jeg sover mer. 

Skrevet
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å. Men jeg har behov for mye søvn. Når jeg tok latuda ble jeg så trøtt om kvelden og la meg ni, men nå er jeg ikke trøtt ni. Men tror jeg sover mer. 

Du kan ikke forvente å sove fra 9 om kvelden til 11 neste dag. Det er 14 timer. Voksne folk sover normalt 6-7 timer.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke forvente å sove fra 9 om kvelden til 11 neste dag. Det er 14 timer. Voksne folk sover normalt 6-7 timer.

Nei stod tidligere opp når jeg la meg ni. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Nei stod tidligere opp når jeg la meg ni. 

Men står du opp kl 11 kan du ikke forvente å sovne før kl 03 om natten.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men står du opp kl 11 kan du ikke forvente å sovne før kl 03 om natten.

Nei får bare ligge å fundere og se på lysene da. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei får bare ligge å fundere og se på lysene da. 

Du kan jo stå opp tidligere, eller se på tv eller lese utover natten.

Skrevet
7 timer siden, stjernestøv skrev:

Har behov for mye søvn, elsker å sove og drømme...være i en annen dimensjon. Snakke med folk på et høere plan, møte folk jeg ikke har møtt på lenge. Det er magisk.

At du elsker å sove betyr ikke at du har behov for mer søvn enn 10 timer i døgnet.

Skrevet
Akkurat nå, Lillemus skrev:

At du elsker å sove betyr ikke at du har behov for mer søvn enn 10 timer i døgnet.

Jo det betyr nok det. 

Skrevet
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo det betyr nok det. 

Nei. `Selv om du elsker å sove betyr ikke det at du trenger så mye søvn. Faktisk gir for mye søvn trøtthet og uopplagthet.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. `Selv om du elsker å sove betyr ikke det at du trenger så mye søvn. Faktisk gir for mye søvn trøtthet og uopplagthet.

Jeg er ikkw trøtt og uopplagt. 

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg er ikkw trøtt og uopplagt. 

Syntes du stadig har sagt du bare sitter i sofaen hele dagen og ikke orker gjøre noe? Men hvis dette har endret seg er det jo bra.

Skrevet
10 timer siden, stjernestøv skrev:

Du gidder altså ikke å foreta noen endringer som kan gjøre det unødvendig med sovepiller fordi det kan bli kjedelig?!?!

Bli voksen. 

Anonymkode: e7f75...9e1

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes du stadig har sagt du bare sitter i sofaen hele dagen og ikke orker gjøre noe? Men hvis dette har endret seg er det jo bra.

Er ikke så trøtt som jeg var..

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du gidder altså ikke å foreta noen endringer som kan gjøre det unødvendig med sovepiller fordi det kan bli kjedelig?!?!

Bli voksen. 

Anonymkode: e7f75...9e1

Haha. Bli voksen selv :D 

Skrevet

Nå er jo ikke seroquel vanedannende sovemedisin så tror ikke det gjør noe om du tar de. Så hele den diskusjonen over her er mest aktuell hvis du tok sovemedisin. Jeg tror du kan ta høyere dose, jeg ble i hvertfall alltid stuptrøtt av seroquel, men tok jo 600-800 mg. Når jeg sluttet på den opplevde jeg søvnløshet en periode, så dette kan også være en reaksjon av at du har sluttet på Latuda og det tar litt tid for kroppen å bli trøtt på egenhånd igjen (men altså du sover jo, bare på en annen tid av døgnet :)). Vil du sove veldig, veldig lenge er det vanskelig uten "dop".

Skrevet
3 minutter siden, Liten40 skrev:

Nå er jo ikke seroquel vanedannende sovemedisin så tror ikke det gjør noe om du tar de. Så hele den diskusjonen over her er mest aktuell hvis du tok sovemedisin. Jeg tror du kan ta høyere dose, jeg ble i hvertfall alltid stuptrøtt av seroquel, men tok jo 600-800 mg. Når jeg sluttet på den opplevde jeg søvnløshet en periode, så dette kan også være en reaksjon av at du har sluttet på Latuda og det tar litt tid for kroppen å bli trøtt på egenhånd igjen (men altså du sover jo, bare på en annen tid av døgnet :)). Vil du sove veldig, veldig lenge er det vanskelig uten "dop".

Ja det kan det være, når jeg tok latuda var jeg jo trøtt om kvelden tidlig. Jaja det er ikke noe problem om jeg sover utover formiddagen :) Det er deilig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...