AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 Skrevet 17. desember 2016 Hvis man opplever noe fantastisk som andre ikke opplever, magisk. Men man vet at ikke andre opplever det samme. Man snakker med stemmene, men skjønner når man treffer andre at man må slutte. Man hører kaos, støy og radio. strever med å skille lyd fra utsiden og innsiden, men forstår at det er vesenforskjell. Er det sykdom da? Eller bare vanlig? Strever med retning. Forvirret. Anonymkode: 9c8a8...1ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 Skrevet 17. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis man opplever noe fantastisk som andre ikke opplever, magisk. Men man vet at ikke andre opplever det samme. Man snakker med stemmene, men skjønner når man treffer andre at man må slutte. Man hører kaos, støy og radio. strever med å skille lyd fra utsiden og innsiden, men forstår at det er vesenforskjell. Er det sykdom da? Eller bare vanlig? Strever med retning. Forvirret. Anonymkode: 9c8a8...1ec Høres ikke friskt ut. Anonymkode: 6893b...54f 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. desember 2016 Skrevet 17. desember 2016 I utgangspunktet høres det ikke helt friskt ut, men når en skal vurdere sykdom eller ikke, må en også se på funksjon. Er du frisk og i fullt arbeid? 0 Siter
Gjest Liten40 Skrevet 17. desember 2016 Skrevet 17. desember 2016 (endret) 3 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: I utgangspunktet høres det ikke helt friskt ut, men når en skal vurdere sykdom eller ikke, må en også se på funksjon. Er du frisk og i fullt arbeid? Endret 17. desember 2016 av Liten40 Feil 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 Skrevet 17. desember 2016 5 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: I utgangspunktet høres det ikke helt friskt ut, men når en skal vurdere sykdom eller ikke, må en også se på funksjon. Er du frisk og i fullt arbeid? Nei. Vil det si at hvis jeg var frisk og i fullt arbeid, så er det helt greit? Anonymkode: 9c8a8...1ec 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. desember 2016 Skrevet 17. desember 2016 Jeg har hatt to pasienter som har vært svært opptatt av sorte hull. Begge brukte storparten av sin våkne tid til å tenke på dette. Den ene tok doktorgrad i astrofysikk, ble professor og reiser verden rundt som gjesteforeleser. Den andre ble sittende i sin sokkelleilighet med gardinene fortrukket, snudde døgnet og fikk verken utdanning eller yrke. Ja, funksjon må tas med når en vurderer sykdom. Sorte hull 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 Skrevet 17. desember 2016 6 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Jeg har hatt to pasienter som har vært svært opptatt av sorte hull. Begge brukte storparten av sin våkne tid til å tenke på dette. Den ene tok doktorgrad i astrofysikk, ble professor og reiser verden rundt som gjesteforeleser. Den andre ble sittende i sin sokkelleilighet med gardinene fortrukket, snudde døgnet og fikk verken utdanning eller yrke. Ja, funksjon må tas med når en vurderer sykdom. Sorte hull Jeg er et sted midt-i-mellom. Ikke helt isolert, ikke helt inkludert. Har vært syk mange ganger. Det er noe som skjer nå, men vet ikke om jeg blir syk når jeg nå splittes i to verdener. eller om det er naturlige endringer i livet. Anonymkode: 9c8a8...1ec 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. desember 2016 Skrevet 17. desember 2016 Jeg synes du skal snakke med legen/behandleren din om det siden du har vært syk før. 0 Siter
laban Skrevet 18. desember 2016 Skrevet 18. desember 2016 10 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Jeg har hatt to pasienter som har vært svært opptatt av sorte hull. Begge brukte storparten av sin våkne tid til å tenke på dette. Den ene tok doktorgrad i astrofysikk, ble professor og reiser verden rundt som gjesteforeleser. Den andre ble sittende i sin sokkelleilighet med gardinene fortrukket, snudde døgnet og fikk verken utdanning eller yrke. Ja, funksjon må tas med når en vurderer sykdom. Sorte hull Det eksemplet var så godt at man nesten skulle tro det var konstruert Interessant og suverent hvis det er sant! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.