Gå til innhold

Hvor kan man få ut negativt dritt

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 timer siden, MxxM skrev:

Hvorfor trenger du aksept for det av andre? Du kan jo bare holde det skjult og ikke snakke om det?

Har hatt en grusom dag selv i dag, og jeg har også gjort ting idag som jeg ikke forteller til behandler en gang, for så lenge ingen vet så trenger jeg heller ingen aksept for det av andre. Men du har det sånn mesteparten av tiden. Har du søkt hjelp? Jeg synes du skal gi deg selv en klapp på skuldra, for du står i det pg overlever gang på gang.

Du har rett. Så lenge ingen vet det, det så trenger jeg ingen aksept fra andre.

Anonymkode: 19886...461

Skrevet

For min del blir det slik: fasaden er viktig i forhold til slekt og venner. Da er smilet på plass uansett hvor vondt det gjør på innsiden. Mine gamle foreldre og barna mine vil jeg ikke belaste med " dritten" , da får jeg bare dårlig samvittighet. Er redd for at terapeuten skal bli lei meg så der er jeg forsiktig med hva jeg sier. Da blir det mannen min som til slutt får alle mine frustrasjoner og vanskelige følelser. Men mannen blir bare sur tilbake , egentlig trengte man jo forståelse og omsorg!!!!. Så løsningen blir å stenge det inne så man får hodepine , magesmerter , vondt både her og der. Søvnløs ....Mister all energi og glede......... 

Anonymkode: 3335f...ccd

Skrevet

Jeg får ut all dritten på toalettet. 

Anonymkode: d0e97...a16

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ut all dritten på toalettet. 

Anonymkode: d0e97...a16

Jeg drar ut i skogen for å bli kvitt all dritten jeg.

Står å hyler og skriker for full hals i skogen..

(Neida, jeg gjør egentlig ikke det, for jeg tørr ikke i tillfelle noen skulle høre meg:wacko: men jeg har veldig lyst!!)

Anonymkode: c2eb6...4a6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...