Gå til innhold

Mareritt der jeg er psykotisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet fra mitt andre eller tredje mareritt der jeg plutselig innså i drømmen at jeg var psykotisk. Sak eg var skikkelig psykotisk for fire år siden leste jeg at jeg hadde en imaginær venn. I drømmen var jeg så psykotisk at jeg ikke visste mennesker jeg drev å overforklarte meg til ikke var virkelige før hodet plutselig hang i veggen og ikke hadde kropp. Våkner redd. Må ringe psykologen på mandag,,blir så redd! Har 1 mnd hukommelsestap fra den psykosen, men hjernen min dikter opp hendelser basert på opplevelsen og journalen og prøver bearbeide sikkert ?

Skrevet
13 minutter siden, kovakova skrev:

Jeg våknet fra mitt andre eller tredje mareritt der jeg plutselig innså i drømmen at jeg var psykotisk. Sak eg var skikkelig psykotisk for fire år siden leste jeg at jeg hadde en imaginær venn. I drømmen var jeg så psykotisk at jeg ikke visste mennesker jeg drev å overforklarte meg til ikke var virkelige før hodet plutselig hang i veggen og ikke hadde kropp. Våkner redd. Må ringe psykologen på mandag,,blir så redd! Har 1 mnd hukommelsestap fra den psykosen, men hjernen min dikter opp hendelser basert på opplevelsen og journalen og prøver bearbeide sikkert ?

Jeg og har mareritt noen ganger om at jeg er psykotisk, er helt borte vekk og ser og snakker med folk som andre ikke ser. De setter sprøyter på meg, og jeg er veldig redd. Jeg blir ikke bedre av sprøytene, og jeg er innlagt og kommer ikke ut før jeg blir bedre. Det er skremmende. 

Skrevet

det er helt grusomt! skjønner ikke hvorfor opplevelsen skal komme tilbake til meg i drømme. var vel jævlig nok der og da. legen på psykehuset sa det var bra jeg ikke husket opplevelsen i en måned. men det kommer jo tilbake til meg i drømme bare at det er diktet opp fra journalen og sånn. føles som flashbacks!

Skrevet
26 minutter siden, kovakova skrev:

det er helt grusomt! skjønner ikke hvorfor opplevelsen skal komme tilbake til meg i drømme. var vel jævlig nok der og da. legen på psykehuset sa det var bra jeg ikke husket opplevelsen i en måned. men det kommer jo tilbake til meg i drømme bare at det er diktet opp fra journalen og sånn. føles som flashbacks!

Traumatisk det du har opplevd, kommer vel som mareritt da. 

Skrevet

ja det er veldig traumatisk. jeg trodde jo jeg skulle bli drept og hørte fottrinnene til hun som skulle drepe meg komme opp trappa.

Skrevet
19 minutter siden, kovakova skrev:

ja det er veldig traumatisk. jeg trodde jo jeg skulle bli drept og hørte fottrinnene til hun som skulle drepe meg komme opp trappa.

Sånt gjør noe med en. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...