ellen propellen Skrevet 18. desember 2016 Skrevet 18. desember 2016 (endret) Nå har jeg gått med depresjon i lange tider å det blir ikke bedre. Jeg tar medisinene. Jeg følger daglige rutiner. Prøver å treffe andre mennesker. Prøver å være litt ute i frisk luft. Prøver å få litt søvn. Eller jeg gjorde..... Men...jeg sover ikke. Jeg spiser dårlig. Orker ikke ut. Klarer ikke være sosial. Jeg tilbringer dagene på sofaen, foran tv'n. Eneste er når dattra mi kommer. Da prøver jeg å se ut som jeg fungerer. Ho har nok med seg å sin helse. Hun skal ikke trenge å bekymre seg for meg i tillegg. Ensom, tom å lei.... Det må være noe mer til livet enn dette!!!! Et klage innlegg, men.... Endret 18. desember 2016 av ellen propellen 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 Skrevet 18. desember 2016 Føler med deg Føler meg så deprimert selv. Har hatt det sånn lenge, er så vondt.. Anonymkode: c4a4a...50a 0 Siter
ellen propellen Skrevet 18. desember 2016 Forfatter Skrevet 18. desember 2016 Det er ikke til å holde ut... Eneste "pausen" var en psykose. Det var ikke no bedre, men anderledes. Det blir ikke bedre. Bare fortsetter monotont å følelsesløst.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.