Gå til innhold

"Bremsene virker ikke "

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gjort noe dumt. I et svakt øyeblikk fortalte jeg min voksne datter en hemmelighet som jeg ikke har fortalt noen i familien (bortsett fra min mann).  Så nå vet hun at min far forgrep seg mot meg. Hun reagerte sterkt på dette og nekter å være med til besteforeldrene . Jeg blir litt ukritisk i forhold til hva jeg sier når jeg bruker cipralex. Er nesten redd meg selv i samtaler med folk.. Som om ikke bremsene virker ... Noen andre som har opplevd dette? 

Anonymkode: 8693c...013

Skrevet

Nei, aldri. Hvor høy dose går du på?

Skjønner at din datter ikke vil dit. Skjønner ikke engang at du vil dit(?) Beklager avsporingen.

Skrevet

Står  på en liten dose.. Det som kanskje er vanskelig å  forstå er at jeg fremdeles er glad i min far. Har en ufattelig sorg inne i meg når jeg ser han men likevel er jeg mest bekymret for at han ikke skal  ha det bra . Vil ikke skape uro  i familien etter så mange år. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Står  på en liten dose.. Det som kanskje er vanskelig å  forstå er at jeg fremdeles er glad i min far. Har en ufattelig sorg inne i meg når jeg ser han men likevel er jeg mest bekymret for at han ikke skal  ha det bra . Vil ikke skape uro  i familien etter så mange år. 

Jeg forstår, tro du meg. Ikke at noen i familien forgrep seg på meg, men min barnevakt over mange år. Var en meget god venn av familien. Jeg hadde et tosidig forhold til han i mange år. Men vil ikke skape uro? Faren din misbrukte sin foreldrerett og maktbalansen i deres forhold til sin fordel. Håper for din del at du har snakket med noen profesjonelle om dette, hvis ikke bør du gjøre det. Ingen av de som har opplevd overgrep skal føle skyld, skam eller lignende. 

Når det gjelder ag du går på lav dose så har jeg aldri opplevd lignende bivirkning. Har heller ikke hørt om det.

Skrevet

Som en person som ble voldtatt av sin bestefar, syns jeg det er helt sinnsykt at du har latt din datter være sammen med noen du vet liker å forgipe seg på barn i familien. En overgriper trenger ikke mer en et par sekunder alene med et barn for å klare å forgripe seg. Hvordan kan du utsette dine barn for en overgriper frivillig?? Jeg bare skjønner det ikke. Hadde jeg vært din datter hadde jeg aldri tilgitt det. Bare det å vite at min mor hadde plassert meg i en slik fare som barn ved å utsette meg for overgripere hadde jeg ansett som et svik. Ikke rart at din datter reagerte sterkt på det. 

Anonymkode: d9eaf...ec7

Skrevet

Tilgi meg hvis jeg har gjordt deg opprørt. Dette er tydeligvis et sårt tema for mange. Overgripere er forskjellig og historiene er forskjellig. Jeg vil ikke komme inn på detaljer ang min sak her.... Oppriktig lei meg for det du har gått igjennom. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...