Gå til innhold

Hva ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 minutter siden, laban skrev:

Jeg kjøper ikke helt den forklaringen, men det er nå så.  Du har i hvert fall noe her som du kan snakke med psykiateren om.

Ja har jo det. Det var en her som drev med healing, han døde i førtiårene for han tok inn sykdommene. 

Skrevet
35 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja får vel gå i morgen da, men jeg blir så taus når jeg først sitter der. Får be hjelperene mine være med meg, putte tanker inn i hodet på meg. 

Men kommer langt med en huskelapp.

Skrevet
Akkurat nå, slabbedask skrev:

Men kommer langt med en huskelapp.

Syns det er så dumt å sitte der med en huskelapp også. Men får gå, det er jo fort gjort. 

Skrevet
5 timer siden, aa-k-j skrev:

Ikke avlys. Psykiateren kommer nok til å stille noen spørsmål eller be deg forklare ting. Kan være nyttig å snakke med vedkommende. 

Tror ikke det kommer noe godt ut av det, men nå er det for sent å avbestille. 

Skrevet
5 timer siden, påskelilje skrev:

Ikke avlys. Psykiateren er jo der for å hjelpe deg!

Du kan jo skrive ut noe av det du har skrevet her og vise ham?

Har ikke skriver til denne pcen. Tror nok ikke han kan hjelpe meg, og jeg kommer jo til å være bra. Tar jo inn hannes ting, så han speiler seg selv i meg. 

Skrevet
25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har ikke skriver til denne pcen.

Så legg alt inn i en epost og send til deg selv. Så åpner du denne på telefonen.

Eventuelt, gjør det på gamlemåten og skriv ned på papir.

25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror nok ikke han kan hjelpe meg, og jeg kommer jo til å være bra. Tar jo inn hannes ting, så han speiler seg selv i meg. 

Nei, du gjør nok ikke det..

Anonymkode: 85d9c...dfe

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så legg alt inn i en epost og send til deg selv. Så åpner du denne på telefonen.

Eventuelt, gjør det på gamlemåten og skriv ned på papir.

Nei, du gjør nok ikke det..

Nei får ta det som det kommer. 

JO jeg blir som den jeg er med/fokuserer på, sånn har det alltid vært. Derfor har jeg hatt identitetsforstyrrelser helt fra barndommen. 

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei får ta det som det kommer. 

Forstår ikke hvorfur du stadig spør om ting når det er så vanskelig å ta til seg de rådene og forslagene som kommer. Liker du å være syk?

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

JO jeg blir som den jeg er med/fokuserer på, sånn har det alltid vært. Derfor har jeg hatt identitetsforstyrrelser helt fra barndommen. 

Det skyldes nok andre ting.

Skrevet

Du er tydeligvis i kontakt med new Age og alternative ting. Det er jo mange som er inne i dette. Jeg tror man kan ha overnaturlige opplevelser . Men samtidig flyter disse opplevelsene og psykiske plager noen ganger i hverandre. Hvis du skal ha noe glede av dine opplevelser fungere med andre og de du er glad i kan det være greit å få hjelp med det som er psykisk..  Tror nok også healere og de som driver med disse tingene er enig i dette. Ta en prat med psykiateren ... 

Anonymkode: 364fe...711

Skrevet

Forstår ikke hvorfur du stadig spør om ting når det er så vanskelig å ta til seg de rådene og forslagene som kommer. Liker du å være syk?

Det skyldes nok andre ting.

Liker ikke å være syk nei, det er det verste jeg vet. 

Javel. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er tydeligvis i kontakt med new Age og alternative ting. Det er jo mange som er inne i dette. Jeg tror man kan ha overnaturlige opplevelser . Men samtidig flyter disse opplevelsene og psykiske plager noen ganger i hverandre. Hvis du skal ha noe glede av dine opplevelser fungere med andre og de du er glad i kan det være greit å få hjelp med det som er psykisk..  Tror nok også healere og de som driver med disse tingene er enig i dette. Ta en prat med psykiateren ... 

Ja skal ta en prat med psykiateren. Har alltid opplevd åndelige ting, lenge før new age var oppfunnet. Det var daglidags for meg når jeg vokste opp, men ikke helt normalt for andre. 

Skrevet

Lykke til hos psykiateren. Beundrer din ærlighet. Ikke så lett å snakke om åndelige ting i dette systemet. Men man har mer nytte av sin åndelighet når man er psykisk frisk. God jul til deg og dine. 

Skrevet

Lykke til hos psykiateren. Beundrer din ærlighet. Ikke så lett å snakke om åndelige ting i dette systemet. Men man har mer nytte av sin åndelighet når man er psykisk frisk. God jul til deg og dine. 

Tusen takk og riktig god jul til deg og dine også :) 

Sykepleieren aksepterer at vi tenker ulikt, og det er så deilig. Han er ikke en typisk psykiatri dude, men en hjelper sendt fra Gud :) 

Skrevet

Nå provoserer du igjen. I lange, lange tider har du sagt at psykiatrien er i ferd med å gi deg opp, at du ikke får hjelp, i alle fall ikke den hjelpen du vil ha og at psykiateren aldri har tid til å snakke med deg.

Så fikk du tilbud om å bli med på mandagsturene, men ble du med? Nei. Nå har du fått time hos psykiateren. Har du tenkt å gå? Nei, du vil bare avlyse for du tror ikke det hjelper uansett. Du vil jo rett og slett ikke ha hjelp du.

Skrevet

Kan du ikke starte ditn egen tråd som heter "Stjernetøv" og skrive i den i stede? Eller en blogg? Du bombaderer jo hele forumet. 

Anonymkode: 2d670...6ea

Skrevet
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Nå provoserer du igjen. I lange, lange tider har du sagt at psykiatrien er i ferd med å gi deg opp, at du ikke får hjelp, i alle fall ikke den hjelpen du vil ha og at psykiateren aldri har tid til å snakke med deg.

Så fikk du tilbud om å bli med på mandagsturene, men ble du med? Nei. Nå har du fått time hos psykiateren. Har du tenkt å gå? Nei, du vil bare avlyse for du tror ikke det hjelper uansett. Du vil jo rett og slett ikke ha hjelp du.

Provoserer jeg deg? Det var da virkelig ikke meningen. Er godt fornøyd med hjelpen jeg får jeg. 

Var ikke på tur i dag, ble så dårlig i flere dager sist. Dessuten stod jeg opp tolv, turen er halv ett. Får være med på nyåret. Ha en fin kveld Lillemus :) 

Har ikke sagt at psykiateren ikke har tid til å snakke med meg? Men det er ikke ofte han er her nei, men det går greit det for meg :) Og den hjelpen jeg ville ha skulle komme fra dagsenteret ikke fact team. 

Skrevet
5 timer siden, stjernestøv skrev:

Syns det er så dumt å sitte der med en huskelapp også. Men får gå, det er jo fort gjort. 

Du skaper så mange problemstillinger for deg selv og tenker så svart/hvitt. Hvis du syns det er dumt med en huskelapp og ikke har blekk til skriveren så er det jaggu lov å tenke selv! Skriv på ipaden, på mobilen i et notat, tegn, skriv en dagbok, blogg eller whatever. Ikke sitt der å si "nei, går ikke". For med et slikt syn på verden blir man jaggu ensom og bitter til slutt!

Skrevet
1 minutt siden, Maw87 skrev:

Du skaper så mange problemstillinger for deg selv og tenker så svart/hvitt. Hvis du syns det er dumt med en huskelapp og ikke har blekk til skriveren så er det jaggu lov å tenke selv! Skriv på ipaden, på mobilen i et notat, tegn, skriv en dagbok, blogg eller whatever. Ikke sitt der å si "nei, går ikke". For med et slikt syn på verden blir man jaggu ensom og bitter til slutt!

Verden er perfekt. Er ikke bitter og ikke er jeg ensom heller :) Jeg er fylt med lys og kjærlighet som jeg vil dele med verden. Men jeg trenger ikke skrive ned ting, det kommer det som er meningen at skal komme. 

Skrevet
6 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei ikke som et problem, men det er utrolig slitsomt. Må bare lære meg å takle det, ja kan jo fortelle at jeg tar inn andres ting. Mange av tankene jeg har i hode kommer utenfra. 

Stadige påstander om tankeoverføring er ikke akkurat noe godt tegn. 

Anonymkode: 54420...a5a

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke starte ditn egen tråd som heter "Stjernetøv" og skrive i den i stede? Eller en blogg? Du bombaderer jo hele forumet. 

Anonymkode: 2d670...6ea

Bombaderer jeg hele forumet? Har to tråder på psykiatri, tar jeg opp hele plassen. Ja jeg skriver faktisk blogg og nå :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...