Gå til innhold

Hva ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 timer siden, Kayia skrev:

Du skal fortelle psykiateren om hvordan du har det og hva du opplever for tiden, akkurat slik sykepleieren ba deg om. Konkret betyr dette å fortelle hva du ser, føler, tenker og opplever i forhold til andre mennesker foreksempel. 

Fortell også at du tror psykepleieren er en engel sendt fra Gud. 

Ok. Skal fortelle det. 

Jaja i dag var jeg oppe tidlig, sov urolig i natt. Bekymret meg for en engel i supernatural, det må gå bra med han. 

Skrevet
54 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bekymret meg for en engel i supernatural, det må gå bra med han. 

Har du ikke noen juleforberedelser eller noe annet jordisk du kan fordele bekymringene på? ;)

Skrevet
1 minutt siden, laban skrev:

Har du ikke noen juleforberedelser eller noe annet jordisk du kan fordele bekymringene på? ;)

Orker ikke gjøre så mye til jul, tar det som det kommer. Uansett bekymring er ikke bra ;) 

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok. Skal fortelle det. 

Jaja i dag var jeg oppe tidlig, sov urolig i natt. Bekymret meg for en engel i supernatural, det må gå bra med han. 

Det er jo bare en serie, kan ikke ligge oppe hele natta og bekymre deg for en engel i et skuespill vel?

Skrevet
19 minutter siden, Trine skrev:

Det er jo bare en serie, kan ikke ligge oppe hele natta og bekymre deg for en engel i et skuespill vel?

Mulig det er en dokumentar fra 4. dimensjon. ;)

Skrevet
39 minutter siden, Trine skrev:

Det ble bare sånn. Bekymrer meg for andre ting nå. 

Skrevet
1 time siden, Trine skrev:

Er man syk nok, eller har vansker med å skille mellom virkelighet og fiksjon, går det fint an. 

Skrevet
1 time siden, Trine skrev:

Det er ikke uvanlig å blande fiksjon med virkelighet når man er psyk. Det er ikke uvanlig å blande det man tenker eller drømmer med virkelighet heller. En tror gjerne at det som skjer i eget hode blir sagt av noen.

Når man har Stjernestøvs diagnose er det ikke uvanlig å tro at en er frisk når en i virkeligheten er veldig syk heller, det er det som gjør det så vrient. 

Skrevet

Gikk fint hos psykiateren, han var rolig og avbalansert så da ble jeg det også :) 

Han sa hvis jeg ville bli kvitt energiene måtte jeg ta antipsykotika, men jeg vil jo ha det sånn. Nevnte og innleggelse, men sa at jeg trenger ikke det nå. Vi snakket litt om supernatural :) Men han sa det var bare en serie, spurte om jeg trodde på det. Ja det tror jeg jo. Kunne slutte med fluoxetin, og skulle ta kontakt med sykepleieren hvis jeg ble redd/hvis det ble for mye. Jeg hadde ansvaret sa han, vet jo det. 

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Gikk fint hos psykiateren, han var rolig og avbalansert så da ble jeg det også :) 

Han sa hvis jeg ville bli kvitt energiene måtte jeg ta antipsykotika, men jeg vil jo ha det sånn. Nevnte og innleggelse, men sa at jeg trenger ikke det nå. Vi snakket litt om supernatural :) Men han sa det var bare en serie, spurte om jeg trodde på det. Ja det tror jeg jo. Kunne slutte med fluoxetin, og skulle ta kontakt med sykepleieren hvis jeg ble redd/hvis det ble for mye. Jeg hadde ansvaret sa han, vet jo det. 

Jeg synes det hørtes ut som en fin samtale. Dere er åpne og ærlige. Og han sier du skal ta kontakt hvis det blir for mye og du blir redd. For da er det jo ikke fint lenger. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...