Gå til innhold

Unngå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unngår folk deg? Hvis de f.eks. vet at du er psyk, eller "vet" om noe annet "negativt" om deg (f.eks. hvis det går rykter om at man er trygdesvindler).

Anonymkode: 37e3d...b0a

Skrevet

Personer på jobb unngår meg. Jo mere ansvar jo mere inngåelse. Feks har jeg siden i sommer ikke fått en eneste telefon fra jobb med spørsmål om hvordan det går el likn. Møter i forbindelse med sykemelding har jeg heller ikke hatt (er snart på 6mnd sykmeldt nå). Alt dette fordi de vet jeg er psykisk syk og de tør ikke ta i saken. 

Anonymkode: e1a54...7fa

Skrevet
6 minutes ago, AnonymBruker said:

Personer på jobb unngår meg. Jo mere ansvar jo mere inngåelse. Feks har jeg siden i sommer ikke fått en eneste telefon fra jobb med spørsmål om hvordan det går el likn. Møter i forbindelse med sykemelding har jeg heller ikke hatt (er snart på 6mnd sykmeldt nå). Alt dette fordi de vet jeg er psykisk syk og de tør ikke ta i saken. 

Anonymkode: e1a54...7fa

Det høres ikke morro ut.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unngår folk deg? Hvis de f.eks. vet at du er psyk, eller "vet" om noe annet "negativt" om deg (f.eks. hvis det går rykter om at man er trygdesvindler).

Nei, det er nok heller jeg som unngår folk.

Anonymkode: fa677...528

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, det er nok heller jeg som unngår folk.

Anonymkode: fa677...528

Jeg unngår ikke folk jeg skulle hilset på, f.eks. de jeg gikk på skole med. Selv om jeg ikke har noe lyst til å hilse på dem, anser jeg det som uhøflig å unngå dem. Men det ser ut til at det går rykter. Godt mulig delvis basert på forumaktivitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...