Gå til innhold

Jeg blir sint

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke mer hjelp fra DPS. Jeg antar det står noe stygt i journalen, fordi fastlegen tror tydeligvis noe negativt, det samme gjør resten av samfunnet. Jeg blir så sint. Får lyst til å gjøre noe, f.eks. sette fyr på biler og sånt, spesielt bilen til fastlegen. Men hva hjelper det å bytte fastlege, når det er hele samfunnet det dreier seg om. Og hva er vitsen med å lese i journalen, fordi hvis det står noe stygt der, så må andre nødvendigvis lese det for ev. sletting. Tror den siste "behandleren" jeg hadde er helt sinnsyk.

For en skjebne. Hadde nok vært best å bare tatt livet av seg.

Anonymkode: 6a47b...08e

Skrevet

Hvis jeg ikke er psyk er det bare å slutte med medisiner. De bør være konsekvente, men det har de vel ikke engasjement til. Og de håver inn millioner i året. Jeg vet ikke om jeg er psyk, men de kan ikke mene to motstridende ting. Kanskje jeg bare skal ta med en kniv neste gang jeg skal til fastlegen? Neida, bare kødder. Såklart skal jeg ikke det, jeg hadde aldri hatt lyst eller evne til å gjøre noe slikt. Bare sier at hele situasjoner er til å bli sint av.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ikke mer hjelp fra DPS. Jeg antar det står noe stygt i journalen, fordi fastlegen tror tydeligvis noe negativt, det samme gjør resten av samfunnet. Jeg blir så sint. Får lyst til å gjøre noe, f.eks. sette fyr på biler og sånt, spesielt bilen til fastlegen. Men hva hjelper det å bytte fastlege, når det er hele samfunnet det dreier seg om. Og hva er vitsen med å lese i journalen, fordi hvis det står noe stygt der, så må andre nødvendigvis lese det for ev. sletting. Tror den siste "behandleren" jeg hadde er helt sinnsyk.

Hva mener du med "noe stygt" og "noe negativt"?

Har du tilbud om oppfølging fra kommunen?

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var sint jeg også en periode, tenkte alle slags hevntanker. Istedenfor å gjøre noe fysisk sendte jeg dem onde tanker, og noen av dem ble syke. Det beste er i grunn å la karma gjøre sitt, de får tilbake det de gir. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ikke mer hjelp fra DPS. Jeg antar det står noe stygt i journalen, fordi fastlegen tror tydeligvis noe negativt, det samme gjør resten av samfunnet.

Grunnen er nok DPS mener mer behandling ikke vil ha resultat (de har lange køer, og må prioritere strengt).

(Og resten av samfunnet vet garantert ikke hva som står i journalen.)

Lykke til.

Anonymkode: 006fd...914

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt dette springer altså ut fra "antar"?

Skrevet

Og jeg sjalu, på alle som har fått behandling gjennom DPS. Har prøvd å komme inn de siste 10 årene typ, avslag på avslag hver bidige gang. 2 forskjellige psykologer har henvist meg, 2 fastleger, 1 privatlege og en privat psykiater. Håpløst :unsure:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...