Gå til innhold

Nhd- Topimax vs Lamictal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem av disse medisinene gir mest vektøkning?

Anonymkode: 6ceed...089

Skrevet
8 timer siden, kovakova skrev:

De gir ikke vektøkning 

Når jeg leser felleskatalogen står ikke vektøkning på lamictal, men har lest at på topimax gjør det. Men leser i forum at noen sier de går opp av disse begge medisinene her

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg leser felleskatalogen står ikke vektøkning på lamictal, men har lest at på topimax gjør det. Men leser i forum at noen sier de går opp av disse begge medisinene her

Topimax knuste apetitten min så gikk ned tre kg.. så fikk jeg litium og ble sulten så skjønte ikke vitsen mer og sluttet 

på lamictal gikk jeg ned 20 kg en gang og 15 en annen. Men jobbet for det

Skrevet
8 timer siden, kovakova skrev:

Topimax knuste apetitten min så gikk ned tre kg.. så fikk jeg litium og ble sulten så skjønte ikke vitsen mer og sluttet 

på lamictal gikk jeg ned 20 kg en gang og 15 en annen. Men jobbet for det

Det var godt å høre. Men håper NHD svarer. Men spørsmål nr 2 er, går det ann å bruke begge to? Hvem av de er best mot migrene?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem av disse medisinene gir mest vektøkning?

Ingen av dem :-) Hvis målet er å gå opp i vekt, ville jeg heller valgt Helnøtt :-)

Skrevet
8 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Ingen av dem :-) Hvis målet er å gå opp i vekt, ville jeg heller valgt Helnøtt :-)

Takk for svar. Målet er selvsakt å gå ned i vekt, så er spørsmålet om hvilke av disse to er mest brukt for migrene? 

Skrevet

Jeg skal prøve å få skrevet ut topimax mot mani og lamictal mot depresjon. Bruker bare abilify nå og det er ikke så mye pigger i.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Målet er selvsakt å gå ned i vekt, så er spørsmålet om hvilke av disse to er mest brukt for migrene? 

Lamictal er mest brukt mot migrene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...