Villanda Skrevet 21. desember 2016 Skrevet 21. desember 2016 Virker ssri mye bedre enn mianserin /mirtazapin? Stusser på om ssri mot angst, og Sobril om kvelden for å sove, kunne vært byttet med sederende ad? (Gjelder ikke meg selv denne gang) 0 Siter
slabbedask Skrevet 21. desember 2016 Skrevet 21. desember 2016 17 minutter siden, Villanda skrev: Virker ssri mye bedre enn mianserin /mirtazapin? Min erfaring er at SSRI (Cipralex) fungerer bedre mot angst. 0 Siter
Gjest Skrevet 21. desember 2016 Skrevet 21. desember 2016 Min erfaring er at cipralex ikke hjelper mot angst. 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 21. desember 2016 Skrevet 21. desember 2016 Cipralex gjør meg hyper så null fordel for meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 Skrevet 22. desember 2016 Om det er angst på kveldstid ifht å roe seg og få sove, vil nok Remeron/Tolvon virke best av AD. For angst på dagtid, vil jeg si at det utifra min erfaring (ikke sikkert det er likt for alle), er svær begrenset hjelp i SSRI eller andre AD som f.eks. Remeron/Tolvon. Anonymkode: e1f42...c5a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.