Gå til innhold

Har jeg blitt lurt av alle disse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke skrive psykopat i overskriften,men lurer på om jeg i livet har vært offer for 3-6 psykopater.Er det noen forskning på alkohol og psykopati? Har vært idiverse kristne menigheter i livet og noen av de sterkeste har jeg lurt veldig på.Har ikke lyst til å nevne hverjken for eller etternavn,men noen er i stand til stor ondskap mot både dyr og barn.En tynn damesom også var sjef satte seg ved siden av meg som også den gangen var overvektig,og spiste sine riskaker og sine sure og tørre rugbrød.Hun var en tynn flis på ca 50 kg,og sa ofte at hun hadde lagt på seg 5 kg.I ettertid har jeg lurt veldig på hvorfor hun sa dette til meg.Jeg ble til slutt nektet rehabilitering og fikk uføretrygd i februar 2002.Dette var en bedrift i Oslo Nord som bare drev arbeidstrening.Jeg hadde også mistankeom at det både der og i andre bedrifter jobbet folk som satt i fengsel.Dette var ca 2000 eller 2001.

Ingen av disse folkene har jeg noensinne sett gråte.En hadde både alkohol og dop problemer.ca 4-5 menn og 1 kvinne.(Eller 2 om min x-kone var det)

Er det normalt at de blir venner med folk og at man ikke ser noen tegn før etter kanskje 5 år? Når vennskapet synes godt?En har diagnosen Scizofreni,de fleste andre jobber.

På følelsen av at jeg har blitt lurt trill rundt.Nå har jeg heller ingen til å forsvare meg.Far og mor døde for 12 år siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...