Gå til innhold

Hva er det som foregår under kognitiv terapi ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn begynte med kognitiv terapi tidligere i høst og vi merket bedring etter kort tid. ( sosial fobi)

Så tok han pause pga av at han bare ville konsentrere seg om eksamener. Resultat : Han har vært så dårlig i noen uker nå. 

Så hadde vi møte med henne både sønnen og vi foreldre forrige uke. Vi fikk et veldig positivt inntrykk av henne. Hun er snart ferdig utdannet psykiater, klok dame med bein i nesa. Sa ring som ga mening.  Det var mitt inntrykk. 

I dag hadde sønnen et møte med henne alene og jeg lurer på : Hva slags tryllekunster er det hun driver med ? Hva foregår under kognitiv terapi ? Merker bedring på gutten igjen bare etter en gang jo. Så mye kvikkere.

Sønnen selv sier : Det hjelper mye. Hun sier mye oppklarende og det virker veldig lurt. 

Kan nesten ikke tro at det er mulig etter en time. Hva slags sim sala bim er det som foregår under timene ?

Anonymkode: a613e...954

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min sønn begynte med kognitiv terapi tidligere i høst og vi merket bedring etter kort tid. ( sosial fobi)

Så tok han pause pga av at han bare ville konsentrere seg om eksamener. Resultat : Han har vært så dårlig i noen uker nå. 

Så hadde vi møte med henne både sønnen og vi foreldre forrige uke. Vi fikk et veldig positivt inntrykk av henne. Hun er snart ferdig utdannet psykiater, klok dame med bein i nesa. Sa ting som ga mening.  Det var mitt inntrykk. 

I dag hadde sønnen et møte med henne alene og jeg lurer på : Hva slags tryllekunster er det hun driver med ? Hva foregår under kognitiv terapi ? Merker bedring på gutten igjen bare etter en gang jo. Så mye kvikkere.

Sønnen selv sier : Det hjelper mye. Hun sier mye oppklarende og det virker veldig lurt. 

Kan nesten ikke tro at det er mulig etter en time. Hva slags sim sala bim er det som foregår under timene ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...