Gå til innhold

Av og til må noe ta slutt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutta hos psykolog etter 10 år. Fikk lov å sende sms og mail som han først svarte vennlig og korrekt på. Men nå svarer han ikke lengre.. Ingen begrunnelse eller noe, bare taushet.. Jeg savner han sårt, men innser det er på tide å slippe taket.. Gå videre, uten hans oppmerksomhet.. Han har sikkert nok med sitt og sine.. Det skal bli stille fra meg kjære psykolog. (Men jeg har ikke misbrukt tilliten altså)

Men av og til må noe ta slutt..

Anonymkode: 9a7bc...6a1

Skrevet

Forstår dine følelser der. Tror det er ganske normalt. Selv om en terapaut er profesjonell så er vi mennesker. Det å være i samtale om personlige og følsome tema virker inn på oss. Syns kanskje likevel det er litt ekstra sårt når du plutselig ikke får svar... Vet bare at det går over med litt tid. Det har vært min erfaring. Etter en stund kan du ikke tenke deg å gå tilbake igjen. Overganger kan være  litt utfordrende  her i livet .,.. Lykke til. 

Anonymkode: 416b7...7ae

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du skriver ingenting om hvor ofte du har sendt slike sms/mailer.

Skrevet
58 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Du skriver ingenting om hvor ofte du har sendt slike sms/mailer.

Mail ca 1 hver måned. Sms ca 2 hver måned. 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mail ca 1 hver måned. Sms ca 2 hver måned. 

Det var vel ikke uoverkommelig mye kontakt..? For å presisere det spurte jeg psykologen flere ganger om det var for mye kontakt og mas.. Noe han sa at det ikke var. Hadde vært fint å få en liten forklaring på den totale avvisningen nå dette siste halvåret. Men han har vel sitt å stri med, jobb, småbarn og greier......

Gjest Kanuttius
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel ikke uoverkommelig mye kontakt..? For å presisere det spurte jeg psykologen flere ganger om det var for mye kontakt og mas.. Noe han sa at det ikke var. Hadde vært fint å få en liten forklaring på den totale avvisningen nå dette siste halvåret. Men han har vel sitt å stri med, jobb, småbarn og greier......

Han er bare ett menneske han og. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...