AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 Skrevet 23. desember 2016 1 time siden, stjernestøv skrev: Er på astralplanet dere andre også. Kan ikke snakke for andre, men jeg drømmer. Anonymkode: 8d95b...9d2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. desember 2016 Forfatter Skrevet 23. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke snakke for andre, men jeg drømmer. Anonymkode: 8d95b...9d2 Ja det kalles jo å drømme. Men tror jeg opplever mer enn bare drømmer, det er på et dypere plan. 0 Siter
laban Skrevet 23. desember 2016 Skrevet 23. desember 2016 2 timer siden, stjernestøv skrev: svigermor var innom og hun var ikke helt god i dag. Stress energier. Helt normalt på lille julaften 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. desember 2016 Forfatter Skrevet 23. desember 2016 1 minutt siden, laban skrev: Helt normalt på lille julaften Ja det er vel det Det gikk bare rett inn i meg, og jeg var ikke stressa. Har bare sett på supernatural i hele dag, sesongen er slutt nå Må vente på en ny. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2016 Skrevet 23. desember 2016 1 time siden, stjernestøv skrev: Ja det kalles jo å drømme. Men tror jeg opplever mer enn bare drømmer, det er på et dypere plan. Du tror det er en opplevelse på dypere plan, vi andre tror det er en drøm. Respekter oss du også, slik du vil at vi skal respektere deg. 0 Siter
Fortsatthåp Skrevet 23. desember 2016 Skrevet 23. desember 2016 Leser du bøker stjernestøv? ville i såfal anbefalt hyperion av dan simmons. Den har en del åndelig/sciencefiction/religion i seg. Er liksom delt opp i 4 småhistorier og handler om en pilgrimsreise. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. desember 2016 Forfatter Skrevet 24. desember 2016 11 timer siden, Lillemus skrev: Du tror det er en opplevelse på dypere plan, vi andre tror det er en drøm. Respekter oss du også, slik du vil at vi skal respektere deg. Ja jeg respekterer deres tro, respekter min også 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. desember 2016 Forfatter Skrevet 24. desember 2016 10 timer siden, Fortsatthåp skrev: Leser du bøker stjernestøv? ville i såfal anbefalt hyperion av dan simmons. Den har en del åndelig/sciencefiction/religion i seg. Er liksom delt opp i 4 småhistorier og handler om en pilgrimsreise. Takk for tips Har ikke lest på lenge. Men skal prøve på nyåret. 0 Siter
Fortsatthåp Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 Biblioteket er en fin plass. mange bibliotek har også en søkefunksjon på nett hvor man kan legge av osv og bare hente når det er klart. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 24. desember 2016 Forfatter Skrevet 24. desember 2016 I natt drømte jeg at en dame sa jeg måtte sjekke brystene mine, og i dag har jeg så vondt i dem. Ikke bare der men i hele kroppen, håper det hjelper med vival. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.