AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 Skrevet 23. desember 2016 Det står inntil 1 av 10 personer. På topimax står det at man kan få vektøkning og hårtap som en vanlig bivirkning. Hvor stor sjans er det for å få det? Siden det står vanlig, er det vanlig å få det? Anonymkode: d54b4...7af 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. desember 2016 Skrevet 23. desember 2016 Det står at begge bivirkninger forekommer med en hyppighet på mellom 1% og 10%. Dog er vektnedgang vanligere med mer enn 10%. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 Skrevet 23. desember 2016 8 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det står at begge bivirkninger forekommer med en hyppighet på mellom 1% og 10%. Dog er vektnedgang vanligere med mer enn 10%. Men kan jeg spørre om hvilke medisin av lamictal og topimax som gir mest vekttapt. Har lyst å gå ned i vekt skjønner du... Anonymkode: d54b4...7af 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 Topimax. Jeg har ikke prøvd den (ennå), men Psyika/Dr. Thor Kvakkestad har sagt her på DOL at den er mest effektiv. 0 Siter
tilstede Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Men kan jeg spørre om hvilke medisin av lamictal og topimax som gir mest vekttapt. Har lyst å gå ned i vekt skjønner du... Anonymkode: d54b4...7af Jeg har gått ned åtte kilo siden jeg begynte på topimax siden i høst en gang. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 8 timer siden, tilstede skrev: Jeg har gått ned åtte kilo siden jeg begynte på topimax siden i høst en gang. Men det står at en vanlig bivirkniing av topimax er vektøkning. Men på Lamictal står det ikke veklnedgang eller vektøkning. Har begynt på Lamictal, kan jeg gå ned av den? Anonymkode: d54b4...7af 0 Siter
tilstede Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det står at en vanlig bivirkniing av topimax er vektøkning. Men på Lamictal står det ikke veklnedgang eller vektøkning. Har begynt på Lamictal, kan jeg gå ned av den? Anonymkode: d54b4...7af Det er vanligere å gå ned av topimax enn opp. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men det står at en vanlig bivirkniing av topimax er vektøkning. Men på Lamictal står det ikke veklnedgang eller vektøkning. Har begynt på Lamictal, kan jeg gå ned av den? Anonymkode: d54b4...7af Det finnes ingen medisin som sikrer vektnedgang. Hvis det hadde vært slik, ville den vært den mest solgte i verden. Den eneste sikre veien til vektnedgang er å spise mindre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 8 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det finnes ingen medisin som sikrer vektnedgang. Hvis det hadde vært slik, ville den vært den mest solgte i verden. Den eneste sikre veien til vektnedgang er å spise mindre. Er enig, men man går ikke ned i vekt av å spise mindre når man samtidig bruker en medisin som gir vektøkning. Noen medisiner gir vektøkning og da hjelper det ikke å spise mindre, jeg snakker av erfaring. Anonymkode: d54b4...7af 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 9 timer siden, tilstede skrev: Jeg har gått ned åtte kilo siden jeg begynte på topimax siden i høst en gang. Trente du eller gikk du ned i vekt av seg selv? Anonymkode: d54b4...7af 0 Siter
kovakova Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 Jeg gikk ned henholdsvis 20 Og 15 kg da jeg brukte lamictal. 3 kg på topimax 0 Siter
kovakova Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 Men jeg jobbet for det. Var tillegg av litium som ødela virkningen av topimax. Kanskje jeg ble for utålmodig. Burde begynne igjen for å forebygge mani. Kan fastlege skrive ut topimax? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 Ja, det kan hun. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 8 timer siden, kovakova skrev: Men jeg jobbet for det. Var tillegg av litium som ødela virkningen av topimax. Kanskje jeg ble for utålmodig. Burde begynne igjen for å forebygge mani. Kan fastlege skrive ut topimax? Når du gikk 3 kg ned på topimax jobbet du for det, eller bare gikk du ned? Anonymkode: d54b4...7af 0 Siter
kovakova Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du gikk 3 kg ned på topimax jobbet du for det, eller bare gikk du ned? Anonymkode: d54b4...7af Det var lett å spise lite derfor gikk jeg ned den mnd jeg gikk på topimax før litiumtillegg aldri mer litium 0 Siter
tilstede Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Trente du eller gikk du ned i vekt av seg selv? Anonymkode: d54b4...7af Jeg har ikke trent nei, men jeg har mistet mye matlyst og vært en del kvalm og dermed gått ned i vekt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.