Gjest Skrevet 31. desember 2016 Skrevet 31. desember 2016 2 timer siden, stjernestøv skrev: Har du ikke noe benzo du kan ta? Det har hjulpet meg. Har tatt valium i tillegg til at jeg har tatt på meg å jobbe i kveld så da kommer jeg meg gjennom denne intense smerten. Har ikke hatt det så vondt på lenge, det er jo et godt tegn at det er stadig mer sjelden. God nytt år snille stjerna 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. desember 2016 Skrevet 31. desember 2016 4 minutter siden, MxxM skrev: Har tatt valium i tillegg til at jeg har tatt på meg å jobbe i kveld så da kommer jeg meg gjennom denne intense smerten. Har ikke hatt det så vondt på lenge, det er jo et godt tegn at det er stadig mer sjelden. God nytt år snille stjerna Tusen takk Godt nytt år til deg og snille deg Håper alt går bra! 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 31. desember 2016 Skrevet 31. desember 2016 MxxM, jeg setter stor pris på deg. ❤️ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.