Fortsatthåp Skrevet 23. desember 2016 Skrevet 23. desember 2016 I fjor mist jeg to gode venner på lillejuleaften. I år har det sålangt ikke vært noen. Jeg skjønner godt at det kan være lettvint å sprekke på heroin i "recovery" og følelsen av å ikke strekke til for barna sine spesielt i jula. Da hvis dem kanskje er på aap"dårlig økonomi" en annen plass i landet på behandling osv. Så er det veldig lett å gå ut på gata med en tusenlapp for et gram og dermed dø. i tillegg til all Sosial mediers påvirkning så er det kanskje værre nå en for 10år sia. 0 Siter
Trine Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 Jeg mistet onkelen min natt til julaften for 20 år siden. Var ikke så enkelt da heller, vil jeg tro. Men mulig det er værre nå. Jeg vet ikke. 0 Siter
Gjest Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 At det er værre i dag enn for 10 år siden tviler jeg meget sterkt på. Hvorfor skulle det vært det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.