Gå til innhold

NHD seponering Cipralex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har startet med å trappe ned medisinen, fra 20 mg har jeg tatt 10 mg i 2 dager nå. Når kan jeg gjøre neste endring og blir det til 5 mg? eller kan jeg slutte fra 10 til 0?

Anonymkode: f8a26...a5d

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvorfor begynte du, hvor lenge har du tatt den, hvordan er din tilstand nå, og hvorfor vil du slutte?

Skrevet
11 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Hvorfor begynte du, hvor lenge har du tatt den, hvordan er din tilstand nå, og hvorfor vil du slutte?

Pga migrene og depresjon og ocd og angst. Tatt den ca 2 måneder tror jeg, er ikke så bra, men har begynt på Lamictal. Slutter pga den ikke virker helt for meg, og den gir vekøkning.

Skrevet
På 24.12.2016 den 7.39, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Kunne jeg få et svar? skjønner ikke hvorfor du ikke svarer?

Skrevet
1 minutt siden, Anonymesen skrev:

Kunne jeg få et svar? skjønner ikke hvorfor du ikke svarer?

Han feirer jul vel... :) 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet
På 24.12.2016 den 11.23, Anonymesen skrev:

Pga migrene og depresjon og ocd og angst. Tatt den ca 2 måneder tror jeg, er ikke så bra, men har begynt på Lamictal. Slutter pga den ikke virker helt for meg, og den gir vekøkning.

Jeg tar med dette ikke stilling til om det er smart å trappe ned.

Jeg ville ha brukt to uker på 10 mg før jeg trappet ned til 5 mg i to uker.

Skrevet
8 timer siden, stjernestøv skrev:

Han feirer jul vel... :) 

Han sier han ikke tror på Gud, hvorfor feirer han et kristent høytid? rart. 

Skrevet

Han sier han ikke tror på Gud, hvorfor feirer han et kristent høytid? rart. 

Hehe, ja der sa du noe. Er vel flere her inne som ikke tror på Gud, men jul skal de feire. En smule rart. 

Skrevet

Hehe, ja der sa du noe. Er vel flere her inne som ikke tror på Gud, men jul skal de feire. En smule rart. 

Veldig rart, hvorfor ikke feire Eid? Dette er et tegn på at Gud finnes, atheister som ikke mener Gud finnes, hvorfor feire en høytid? Hvordan kan Gud ha en sønn? Det at jeg har blitt dårlig behandlet av systemet har ført meg nærmere ALLAH. Jeg søker trøst og hjelp hos Allah. Jeg har blitt sviktet på det groveste.

Skrevet

Veldig rart, hvorfor ikke feire Eid? Dette er et tegn på at Gud finnes, atheister som ikke mener Gud finnes, hvorfor feire en høytid? Hvordan kan Gud ha en sønn? Det at jeg har blitt dårlig behandlet av systemet har ført meg nærmere ALLAH. Jeg søker trøst og hjelp hos Allah. Jeg har blitt sviktet på det groveste.

Vi er alle Guds barn, samme hva vi kaller Guden. Det er bra du finner støtte hos Allah :) 

Skrevet
8 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Jeg tar med dette ikke stilling til om det er smart å trappe ned.

Jeg ville ha brukt to uker på 10 mg før jeg trappet ned til 5 mg i to uker.

min psykiater sier jeg kan slutte med Cipralex. Skjønner ikke hvorfor du skulle mene noe annet! Om jeg blir dårligere starter jeg med Cipralex igjen. Du sier gang på gang at du ikke kan snakke om migrene, men det å fraråde å trappe ned det kan du si!

Skrevet

Vi er alle Guds barn, samme hva vi kaller Guden. Det er bra du finner støtte hos Allah :) 

Eh, det å tro på rette Gud hjelper. Gud sier tro på meg! jeg har ingen partnere, men folk er så utakknemlige at de mener Gud har en sønn, og at Gud er et menneske, så absurd!

Skrevet

Eh, det å tro på rette Gud hjelper. Gud sier tro på meg! jeg har ingen partnere, men folk er så utakknemlige at de mener Gud har en sønn, og at Gud er et menneske, så absurd!

Jeg tror Gud er lys og kjærlighet, det som gjennomsyrer ALT liv...det som får ting til å vokse. Uten dette kunne ikke et foster ha vokst og utviklet seg, det er fantastisk. 

Skrevet

Jeg tror Gud er lys og kjærlighet, det som gjennomsyrer ALT liv...det som får ting til å vokse. Uten dette kunne ikke et foster ha vokst og utviklet seg, det er fantastisk. 

Jeg håper Allah veilder deg til å tro på Allah, som er rette Gud! Islam er en vakker religion. Det er mange bevis i Koranen, Koranen har aldri blitt endra på. Det kan ikke være feil.

Skrevet

Jeg håper Allah veilder deg til å tro på Allah, som er rette Gud! Islam er en vakker religion. Det er mange bevis i Koranen, Koranen har aldri blitt endra på. Det kan ikke være feil.

Ok. Jeg har ikke lest koranen, så jeg vet ikke hva den går ut på. Men jeg tror ingen Gud er den rette, det finnes mange veier hjem. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...