Gå til innhold

Dr Dahl - Mitt største frykt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt største frykt fortiden er at at jeg er livredd jeg skal bli psykotisk og bli lagt inn og få AP og legge på meg igjen. Har endret medisiner og er på vei ned i vekt, jeg vet at jeg aldri vil få psykose, men er bare så redd for det. Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 32443...a8f

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du skal følge psykiaterens råd.

Skrevet
8 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Du skal følge psykiaterens råd.

Psykiatern mener jeg ikke har psykose! Men er bare en frykt jeg, er ganske skummel tanke

Anonymkode: 32443...a8f

Skrevet

Frykt for å bli gal, psykotisk, miste forstanden - eller hva man nå ønsker å kalle det, er ofte en helt sentral del av det å ha angst. Det kan man jobbe med sammen med behandleren sin, og man må jobbe med det å kunne stole på de rådene man får.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...