AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 Hei, Jeg skrev hit etter at jeg fikk et slags anfall og ble lagt inn på slagenheten muligens grunnet seroquel. Jeg har snakket med DPS og har nå sluttet helt på seroquel. Min psykiater er på ferie, men jeg fikk alikvel 7.5mg imovane å sove på frem til han kom tilbake. Tok en tablett i går, men kjente så og si ingenting. Sov heller ingenting. Mine diagnoser er bipolar 2 og ptsd. Har aldri tatt imovane før og har ingen toleranse. Er dette vanlig og hvor mye er det greit for meg å øke den for å få effekt? Takk på forhånd. Anonymkode: a7518...e74 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 Bortsett fra i max tre netter synes jeg ikke det er ok å ta mer enn 7,5 mg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 Ok, takk for svar. Og god jul! Anonymkode: a7518...e74 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.