Gå til innhold

Går det bra med dere eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får så vondt av sønnen min, han var så sliten etter i går. Han sliter med press i hodet og ørene,og alle lyder blir rare. Ba han ta en vival, det gjorde jeg i går og det hjalp. Kommer til å ta i dag og i morgen og, blir urolig når han sliter sånn. De feirer jul med hennes familie. Jeg hørte masse lyder på loftet i går, virket som noen bodde der. De lydene hørte ikke sønnen min som er her, kommer vel av at jeg er stresset? Ellers har det jo bodd folk der før, og energiene henger jo igjen. Og i natt hadde jeg snakket høyt, han trodde jeg snakket i telefonen. Våknet av at jeg snakket, de på dagsenteret snakket bak min rygg...sa jeg var narkoman. Jeg var så fortvilet. Flere som sliter litt nå? 

Nicklusheletida
Skrevet
16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Får så vondt av sønnen min, han var så sliten etter i går. Han sliter med press i hodet og ørene,og alle lyder blir rare. Ba han ta en vival, det gjorde jeg i går og det hjalp. Kommer til å ta i dag og i morgen og, blir urolig når han sliter sånn. De feirer jul med hennes familie. Jeg hørte masse lyder på loftet i går, virket som noen bodde der. De lydene hørte ikke sønnen min som er her, kommer vel av at jeg er stresset? Ellers har det jo bodd folk der før, og energiene henger jo igjen. Og i natt hadde jeg snakket høyt, han trodde jeg snakket i telefonen. Våknet av at jeg snakket, de på dagsenteret snakket bak min rygg...sa jeg var narkoman. Jeg var så fortvilet. Flere som sliter litt nå? 

Er det han som skal bli pappa som sliter med rare lyder ?

Skrevet
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Er det han som skal bli pappa som sliter med rare lyder ?

Ja det er det. Hvordan det? Han har slitt hele livet sitt han med ting, akkurat som meg. 

Nicklusheletida
Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er det. Hvordan det? Han har slitt hele livet sitt han med ting, akkurat som meg. 

Ok, ingen ideel situasjon. 

Skrevet
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Ok, ingen ideel situasjon. 

Klarte meg som mor jeg, da klarer vel han seg som far også. Utrolig hva man klarer når man må. 

Skrevet
49 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det høres ut som om du nå er blitt såpass dårlig at du bør starte å ta medisiner igjen. Trist om du lar det gå enda lengre nå.

Skrevet
1 minutt siden, frosken skrev:

Det høres ut som om du nå er blitt såpass dårlig at du bør starte å ta medisiner igjen. Trist om du lar det gå enda lengre nå.

Nei jeg tar ikke den giften, de som tror det kan tro om igjen. Jeg vil være naturlig, på medisiner blir jeg ikke meg selv. Da er det tross alt bedre å være litt dårlig, føler jeg har støtte fra høyeste hold. Gud vil jeg skal være den jeg er skapt for å være. 

Skrevet
28 minutter siden, frosken skrev:

Var ikke meningen å være frekk, bare sier det jeg mener :) 

Skrevet
23 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg tar ikke den giften, de som tror det kan tro om igjen. Jeg vil være naturlig, på medisiner blir jeg ikke meg selv. Da er det tross alt bedre å være litt dårlig, føler jeg har støtte fra høyeste hold. Gud vil jeg skal være den jeg er skapt for å være. 

Problemet er at du nå ikke er "litt dårlig", men i ferd med å bli svært syk. Du har alltid før vært i stand til å ta i mot råd når du har blitt dårlig, og jeg håper at du vil gjøre det denne gangen også. Du må prøve å kontakte FACT på tirsdag.

Skrevet
1 minutt siden, frosken skrev:

Problemet er at du nå ikke er "litt dårlig", men i ferd med å bli svært syk. Du har alltid før vært i stand til å ta i mot råd når du har blitt dårlig, og jeg håper at du vil gjøre det denne gangen også. Du må prøve å kontakte FACT på tirsdag.

For å si til dem at jeg vil ta medisiner? Nei takk!

Skrevet
5 timer siden, frosken skrev:

Men frosken, det hjelper å ta vival. Og jeg er ikke i ferd med å bli svært syk heller, jeg har full kontroll på alt. Klarte meg til og med bra i middag i dag, var bare til å smile og jatte med det. 

Skrevet
32 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men frosken, det hjelper å ta vival. 

Det skal du være forsiktig med, så du ikke blir avhengig og må ha mer og mer.

Anonymkode: 79f2e...97d

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal du være forsiktig med, så du ikke blir avhengig og må ha mer og mer.

Anonymkode: 79f2e...97d

Jada vet det. 

Skrevet

Du vil ikke ta giften, men vival knasker du uten å blunke? 

Skrevet
2 minutter siden, Maw87 skrev:

Vival forgifter ikke hjernen på samme måten, med ap legger det seg en tåke inni meg. 

Skrevet
18 minutter siden, Maw87 skrev:

Tar du medisiner?

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tar du medisiner?

Er det vesentlig?

Skrevet
1 minutt siden, Maw87 skrev:

Er det vesentlig?

Ja. Det virker som du trenger det, kjenner det på energiene dine. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja. Det virker som du trenger det, kjenner det på energiene dine. 

Kjenner du mine energier gjennom et forum? Gud bedre, du er virkelig syk. 

Du bommet btw, jeg tar medisiner ;) 

Skrevet
Akkurat nå, Maw87 skrev:

Kjenner du mine energier gjennom et forum? Gud bedre, du er virkelig syk. 

Du bommet btw, jeg tar medisiner ;) 

Kanskje du trenger mer? Energiene dine er piggete og du er litt aggressiv. 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...