Gondor Skrevet 25. desember 2016 Skrevet 25. desember 2016 Jeg sluttet med lamictal for noen måneder siden. Nå står jeg på to ad og ap. Det går bra. Men i det siste har jeg ganske ofte fått korte intense øyeblikk hvor jeg føler meg depressiv på samme måte som jeg pleide å være før jeg fikk diagnose og begynte med medisiner. Har jeg en bipolar depresjon lurende inni meg et sted som når som helst kan bryte ut? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 Skrevet 25. desember 2016 9 timer siden, Gondor skrev: Jeg sluttet med lamictal for noen måneder siden. Nå står jeg på to ad og ap. Det går bra. Men i det siste har jeg ganske ofte fått korte intense øyeblikk hvor jeg føler meg depressiv på samme måte som jeg pleide å være før jeg fikk diagnose og begynte med medisiner. Har jeg en bipolar depresjon lurende inni meg et sted som når som helst kan bryte ut? Gikk du opp i vekt av Lamictal eller ned? Anonymkode: 706c4...437 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.