AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 Skrevet 26. desember 2016 jeg drar til forldrene mine sitt hus i natt og skremmer dem? Jeg har noen tanker om hvordan, og de fortjener bare å bli skitredde! Jeg har lyst til å utløse moderns psykose med full styrke sånn at hun må på sykehus. Jeg vet det er ondt av meg, men de har gjort så mye ondt mot meg at de fortjener litt ondskap tilbake. Er jeg "til fare for andre" hvis jeg gjør dette (eller det at jeg tenker å gjøre det?) Bra, for da burde de fengsle meg eller legge meg inn. Jeg orker ikke livet mitt uansett, sånn som det er nå. Anonymkode: 6c802...c72 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 Skrevet 26. desember 2016 Du er til fare for andre hvis du velger å utføre handlingen din, men du må skille mellom handling og tanker. Men jeg lurer på hvorfor ønsker du å skremme de? Tror du hevn hjelper deg på noe som helst måte? Har du noen gang tenkt på å at det kan bli verre enn det er nå, at du kan få konsekvenser for det? Hva ønsker du å oppnå? Tenk deg om noen ganger. Husk på at DOL ikke er noe akutt sted å søke hjelp. Er du redd for at du kommer til å skade familien din, går du til politiet eller legevakten. Anonymkode: 4edb0...244 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 Skrevet 26. desember 2016 Kommer ikke til å gjøre det. Fint om admin sletter dette. Anonymkode: 6c802...c72 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.