OKS79 Skrevet 28. desember 2016 Skrevet 28. desember 2016 Hei Nhd Jeg har vært litt inn og ut av psykatrien men er en ting som jeg altid har lurt på fikk en utskriv av min Epikrise der står det pasient er velkjent i psykatrien hva menes med det er er jeg en problematisk pasient men de at jeg belaster systemet mye ?? 0 Siter
XbellaX Skrevet 28. desember 2016 Skrevet 28. desember 2016 28 minutter siden, OKS79 skrev: Hei Nhd Jeg har vært litt inn og ut av psykatrien men er en ting som jeg altid har lurt på fikk en utskriv av min Epikrise der står det pasient er velkjent i psykatrien hva menes med det er er jeg en problematisk pasient men de at jeg belaster systemet mye ?? Det betyr det du skriver i første setning, at du har vært ut og inn av psykiatrien og personalet kjenner til deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 Skrevet 28. desember 2016 Det betyr IKKE at du er en problematisk pasient som belaster systemet mye. Det er en veldig mye brukt formulering i helsevesenet. Anonymkode: f5249...55c 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. desember 2016 Skrevet 28. desember 2016 Velkjent betyr nettopp det ordet sier: Godt kjent. Intet mer eller mindre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.