Gå til innhold

NHD vet du om Sarotex kan gi voldsom økning i tenking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt Sarotex 30 mg i noen uker nå og har i de siste dagene merket at jeg har begynt å tenke så mye at det har blitt slitsomt. Det går i ett med en indre dialog i et stort tempo, ofte med de samme tankene igjen og igjen gjenn. Ikke bare går det fort men i et  slags hissig gemytt som om jeg skulle være i en oppskjørt krangel med en annen ,noe jeg ikke er.

Jeg blir så sliten av dette at jeg nesten ikke orker å snakke med de rundt meg. 

Er det bare tilfeldig at det kommer nå?har hatt det sånn før uten Sarotex, men det er lenge side eller kan det være medisinen?

Medisinen skal egentlig være mot smerter.

Diagnose vis det er av interesse, schizofreni. 

Legen som har med medisiner har ferie. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...