Gå til innhold

Leamus av å bruke briller, eller psyken som tuller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har startet å bruke brillene mine nå i en uke, for det var kløe i øyne og tørrhet uten dem. I dag har det kommet periodevis leamus i venstre hjørne av høyre øyet. Kan den leamusen komme av psyken fordi jeg ikke er psykisk vandt til å ha briller i ansiktet ved øynene, eller er det vanlig ved bruk av briller? (Jeg har ikke brukt briller før s derfor spør jeg)

Skrevet

Leamus er helt normalt og skyldes hverken briller eller psyken ;) Er det lettere for deg å lese og skrive når du bruker brillene?

Skrevet
2 minutter siden, Trine skrev:

Leamus er helt normalt og skyldes hverken briller eller psyken ;) Er det lettere for deg å lese og skrive når du bruker brillene?

Ja det er lettere å lese, men skrivinga er som vanlig.

Skrevet
10 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ja det er lettere å lese, men skrivinga er som vanlig.

Ok, bra det ihvertfall hjelper på lesinga da :) Da lurte ikke optikeren deg, slik som moren din sa :)

Skrevet
1 time siden, Trine skrev:
1 time siden, Trine skrev:

Ok, bra det ihvertfall hjelper på lesinga da :) Da lurte ikke optikeren deg, slik som moren din sa :)

Ja. Mamma har sgt mye tull og usant til meg oppigjennom årene. Nå stoler jeg ikke på hennes utsagn mere. Jeg stoler heller på leger og helsepersonell, for de lyger ikke.

Skrevet
Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

Ja. Mamma har sgt mye tull og usant til meg oppigjennom årene. Nå stoler jeg ikke på hennes utsagn mere. Jeg stoler heller på leger og helsepersonell, for de lyger ikke.

Høres fornuftig ut. Noen ganger kan hun sikkert ha rett i ting, men dersom en lege eller annet helsepersonell mener en ting og hun mener noe annet så ikke hør på henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...