Gå til innhold

Positiv graviditetstest?


Lykkeliten84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva står det i pakningsvedlegget da? Skal ikke begge strekene gå samme vei? Jeg aner ikke jeg altså, det er 17 år siden sist jeg tok en slik. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er ikke gravid. Om du ser i pakningsvedlegget så er det - om du ikke er gravid og + om du er gravid. Streken i vindu nr 2 er en kontrollstrek som viser om testen er gyldig eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en svar strek på første vinduet. Er denne jeg tenker på. Er tatt 3 dager før forventet mens. 

Har hørt om andre som har slik resultat med er positiv test. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den ser negativ ut ihvertfall. Den streken man så vidt kan se som er vertikal i første vindu syns jeg ikke ser blå ut. Nå har jeg til og med tatt på brillene for å se ordentlig. Men det er jo alltid en viss fare for at fargene på et bilde blir litt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en loddrett strek der. Den skulle ikke vært der om du ikke var gravid. Dette ser ut som en svakt positiv test. Ta en ny test den dagen du forventer mensen, så skal du se at streken er sterkere :)

Gratulerer og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Underbar skrev:

Det er en loddrett strek der. Den skulle ikke vært der om du ikke var gravid. Dette ser ut som en svakt positiv test. Ta en ny test den dagen du forventer mensen, så skal du se at streken er sterkere :)

Gratulerer og lykke til!

Skal ikke si det for sikkert. Jeg har tatt et par sånne tester og det har alltid vært en svak vertikal strek, men her er det ingen barn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trine skrev:

Skal ikke si det for sikkert. Jeg har tatt et par sånne tester og det har alltid vært en svak vertikal strek, men her er det ingen barn ;)

Disse testene er så idiotsikre at det ikke skal være mulig med vertikale streker uten at det er HCG i blodet. Dessverre opplever mange kjemisk graviditet, som kan gi utslag i svakt positiv test før mensen, og mensen kommer som planlagt noen dager senere (eller er noe forsinket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Underbar skrev:

Disse testene er så idiotsikre at det ikke skal være mulig med vertikale streker uten at det er HCG i blodet. Dessverre opplever mange kjemisk graviditet, som kan gi utslag i svakt positiv test før mensen, og mensen kommer som planlagt noen dager senere (eller er noe forsinket)

Det står jo at streken skal være blå. Den streken der er ikke blå. Tviler på at jeg har hatt kjemisk graviditet hver gang (hva nå enn det er). Men vi får vente noen dager da og se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Lykkeliten84 skrev:

Det er en svar strek på første vinduet. Er denne jeg tenker på. Er tatt 3 dager før forventet mens. 

Har hørt om andre som har slik resultat med er positiv test. 

Du må uansett ta en ny test, det er liten vits i å teste flere dager før forventet mens. Jeg ville ikke lagt alle verdens forventninger i den skyggestreken, men lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den siste ser ikke ut til å være riktig utført i og med at kontrollstreken ikke har kommet? Ellers: Hva med å vente til etter forventet mens har uteblitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Kayia skrev:

Den siste ser ikke ut til å være riktig utført i og med at kontrollstreken ikke har kommet? Ellers: Hva med å vente til etter forventet mens har uteblitt?

Kontrollstreken får ikke blitt mye tydeligere enn det der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...