Gå til innhold

Positiv graviditetstest?


Lykkeliten84

Anbefalte innlegg

Mette Moen, Gynekolog

Jeg skjønner ikke at dere ikke kan vente med å teste til dere har gått noen dager over tiden for ventet menstruasjon. Det blir bare tull ved å starte for tidlig.

Det er min mening. Jeg har dessverre ikke erfaring med ulike graviditetstester.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet i dag, skulle hatt mensen i dag. Den har ikke kommet. Jeg forstår for deg som gynekolog at det kan virke irriterende men for oss som lever i det og ikke har det som jobb så oppleves det anderledes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det er absolutt ikke irriterende, men det kommer så mange spørsmål om usikre prøver fordi de er tatt for tidlig. Vi vet at mange graviditeter (kanskje halvparten) går til grunne uten at kvinnen har visst at hun har vært gravid. Slike tidlige aborter har ført vært oppfattet som en forsinket menstruasjon. I dag er det usikre streker på en test , og det medfører veldig mye stress for de som ønsker å bli gravide.

Det er mine synspunkter. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeliten84

Jeg er Gravid og er i begynnelsen av uke 6 :-)  Skal til en utrolig flink gynekolog som har følget meg opp i forhold til myomene mine. omene.

 

Er spent på hvor  fosteret har festet seg i forhold til my

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...