AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 Skrevet 29. desember 2016 HEI Nhd Jeg fått diagnosen Adhd eller f-90 Og får ritalin depot 40mg om morgen og 1x10mg tablett eventuelt 5.mg ved behov men jeg sliter med angst til tider og lett depresjon ved tider og da får jeg lett selvmords tanker er en antidepressiva et godt tileggs alternavtiv eller er det bedre å eventuelt øke ritalin dosen jeg har fått div antidepressiva før jeg jeg fikk ritalin som cipralex,zoloft og exseffor men for være helt ærlig følte jeg de gjorde ting verre en godt jeg skal på dps i januar for oppfølgingen og jeg er mere redd for at de sier at de seponerer ritalin og at jeg står der igjen uten et godt alternativ med andre ord jeg redd for være helt ærlig med dem noen råd? Anonymkode: 6f31d...160 0 Siter
Gjest Skrevet 29. desember 2016 Skrevet 29. desember 2016 Er ritalin det første du har prøvd av sentralstimulerende? Jeg går på cipralex ved siden av Attentin. Fikk mer angst og depresjon etter å ha startet med ritalin (var det første jeg prøvde) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 Skrevet 29. desember 2016 Ja er det Anonymkode: 6f31d...160 0 Siter
Gjest Skrevet 29. desember 2016 Skrevet 29. desember 2016 Er ikke akkurat uvanlig at man må teste ut andre preparater. Ta det opp med behandleren din. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 Skrevet 29. desember 2016 Ok ja skal høre med de Anonymkode: 6f31d...160 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.