Gå til innhold

ADHD og andre diagnoser

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI Nhd

Jeg fått diagnosen Adhd eller f-90

Og får ritalin depot 40mg om morgen og 1x10mg tablett eventuelt 5.mg ved behov men jeg sliter med angst til tider og lett depresjon ved tider og da får jeg lett selvmords tanker er en antidepressiva et godt tileggs alternavtiv eller er det bedre å eventuelt øke ritalin dosen jeg har fått div antidepressiva før jeg jeg fikk ritalin som cipralex,zoloft og exseffor men for være helt ærlig følte jeg de gjorde ting verre en godt jeg skal på dps i januar for oppfølgingen og jeg er mere redd for at de sier at de seponerer ritalin  og at jeg står der igjen uten et godt alternativ med andre ord jeg redd for være helt ærlig med dem noen råd?

Anonymkode: 6f31d...160

Skrevet

Er ritalin det første du har prøvd av sentralstimulerende? 

Jeg går på cipralex ved siden av Attentin. Fikk mer angst og depresjon etter å ha startet med ritalin (var det første jeg prøvde) 

Skrevet

Er ikke akkurat uvanlig at man må teste ut andre preparater. Ta det opp med behandleren din. 

Skrevet

Ok ja skal høre med de

Anonymkode: 6f31d...160

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...