AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 Skrevet 29. desember 2016 Nevrologen anbefalte meg denne anfall medisinen ved aura, men jeg finner ingen medisin som heter det i felleskatalogen, kan du hjelpe meg litt? Anonymkode: 79ffc...fb4 0 Siter
frosken Skrevet 29. desember 2016 Skrevet 29. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nevrologen anbefalte meg denne anfall medisinen ved aura, men jeg finner ingen medisin som heter det i felleskatalogen, kan du hjelpe meg litt? Anonymkode: 79ffc...fb4 Det står på listen over preparater på godkjenningsfritak i felleskatalogen. Hvis du googler navnet, så finner du flere engelske nettsider med omfattende informasjon. 0 Siter
Naturmedisinsentralen Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 (endret) Det høres ut som et medikament som vil være svært vanskelig å skaffe i Norge. Du må spørre nevrologen om han kan skaffe deg eller fortelle deg hvordan du skal gå frem. Men som nevnt, så vil det nok være vanskelig i Norge. Endret 4. januar 2017 av Naturmedisinsentralen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.