Gå til innhold

NHD og andre: Kalles ikke dette feilbehandling ? har jeg krav om erstatning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde spilte psykotisk i lang tid, før jeg ble lagt inn i August. Der forsatte jeg å spille psykotisk, når jeg kom i konflikt med psykiatern og ble lagt i belter, klarte jeg ikke å holde på dette mer, så jeg fortalt at jeg spilte. Men ble ikke trodd på. Jeg ble gitt antispsykotika selvom jeg sa jeg spilte, hvordan kan psykiatern gi medisiner uten å være sikker på om jeg har psykose? jeg ble overført til langtidsbehandling, og sa det samma der at jeg har spilt. Der sluttet dem umiddelbart med antispykotika og jeg ble aldri psykotisk, og jeg ble skrevet nå. Bruker ikke antipsykotika nå heller, og er ikke psykotisk. Så om dem bare hadde gitt meg antispykotika med tvang? er ikke dette grovt? har jeg krav på erstatning??

Skrevet
4 minutter siden, Anonymesen skrev:

er ikke dette grovt? har jeg krav på erstatning??

Nei, du kan bare skylde på deg selv.

Anonymkode: b1916...1bf

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du kan bare skylde på deg selv.

Hehe, jeg har gjort feil, men det betyr at en psykiater skal gjøre en feil  han også? man kan ikke medisinere noen uten grunnlag. Dette er feilbehandling , som gir rett på erstatningskrav.

Skrevet
4 minutter siden, Anonymesen skrev:

Hehe, jeg har gjort feil, men det betyr at en psykiater skal gjøre en feil  han også? man kan ikke medisinere noen uten grunnlag. Dette er feilbehandling , som gir rett på erstatningskrav.

Jeg ville roet ganske kraftig ned på disse opphausede "jeg har krav på"-innleggene dine. Du har ikke krav på erstatning.

Skrevet

Syns jo at det er ganske psykt i seg selv å late som .  Syns det er veldig respektløst ovenfor en person som har som jobb å hjelpe deg. 

Anonymkode: ec2fc...ec2

Skrevet
22 minutter siden, Anonymesen skrev:

Nei, dette gir ikke rett på noe erstatningskrav.

Skrevet
28 minutter siden, Anonymesen skrev:

Legen har ikke gjort noe feil ut i fra det du oppgir av informasjon. Han har gitt deg behandling for en sykdom du selv har sagt at du har. Grunnlaget for medisineringen er det med andre ord DU som har sørget for gjennom løgnhistorier over lang tid. 

Din trang til å lyve vil i blant føre til kjedelige konsekvenser og problemer. Du får håpe at du lærer å være ærlig om egen helse til slutt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...